Recensie Kendra, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

K01980

Vaste klant
117
22/07/22
139
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7148058-kendra
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bekend adres voor mij in DH Zuidwest tussen de leyweg en lozerlaan in waar ik een andere dame normaal bezoek. Gratis parkeren maar de dame wil wel videobellen voor het daadwerkelijke nummer te geven.

Dikke tieten dikke reet, de foto's die op kinky staan zonder photoshop komen overeen. Dame heeft echt enorme G cup tieten en een reet waar je nog net geen piepgeluiden hoort als ze achteruit inparkeert voor je :) Her en der wat littekens op de buikstreek maar qua inzet met pijpen en neuken een prima half uur meegemaakt. Misschien ga ik nog een keer langs puur voor die tieten en reet.
 
Ik ben geweest, en ik zou zeggen niet gaan.

Lichaam is niet strak, tieten hangen enorm, heeft geen knap gezicht en voel me enorm bedonderd.

We hadden afgesproken 45 minuten 150 euro met pijpen zonder condoom en zoenen met tong dit allemaal heeft ze niet gedaan, ik ben een goed uitziende man van 30 met een goed gebit dus daar zou het niet aan liggen, ze doet dit gewoon bij voorbaat niet. na 30 minuten stond ik buiten en werd niet gevraagd of ze het laatste kwartier even moest masseren oid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook van plan haar te gaan bezoeken. Ik vraag me alleen af of zij echt mega mega grote kont heeft. Daar ben ik namelijk opzoek naar.
ja ik vind dat wel mega ja ...
Kanonnen hey wat een tieten zo groot.
Pzc was zo te zien aan de recensie geen extra betaal optie.
Doet zij geen tongzoenen ? Vind dat wel bij goede sex horen.
geen extra inderdaad en tongzoenen deed ze niet bij mij ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan