Recensie Kendra, Zwolle 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Erikvol

Wandelaar
30
04/03/22
74
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
12
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/groningen/518416-kendra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een jaar geleden en wederom een aantal weken geleden Kendra geweest in Zwolle. Nou, wat zal ik schrijven…

De eerste keer was prima, ze had precies de kleren aan die ik had gevraagd, kinky outfit, wilde ietwat gedomineerd worden. Strak lichaam, mooie maar harde tieten. Op de afgesproken tijd was ik bij haar, ze is de dame van de foto's, maximaal verbouwd, maar ze zag er goed uit. Ze was vriendelijk en had er schijnbaar zin in. De date verliep soepel en naar wens. Soms was het een beetje zoeken, maar goed. Mocht haar pijpen, ze neukte mij lekker en kwam in mijn gezicht.

De tweede keer, voor een paar weken geleden op een avond, verschrikkelijk!!! Echt te teleurstellend voor woorden en heb er een vreselijk gevoel aan overgehouden. Wederom keurig op tijd daar Maar ze deed open in haar pyjama en badslippers, totaal niet opgemaakt en geen enkele eerder gestelde vraag was beantwoord (kleding, make up). Dan zie je ook wel heel duidelijk dat de leeftijd van 36 niet correct is, maar eerder naar de 50 (zonder te overdrijven)!.

Niets kon en niets mocht. Had de volle €150 betaald en het was het totaal niet waard. Ook op de vraag, na tien minuten of een restitutie van geld kon, was het antwoord "nee!". Ze draaide zich daarna om en ging slapen.... Nou ja! Met respect voor alles en iedereen.... Ik kan mij goed voorstellen dat personen hun dag eens niet hebben, dat heb ik ook. Maar laat dan geen mannen komen! Meld je dan af! Heb mij aangekleed en ben vertrokken, voor mij nooit meer!

Kan mij voorstellen dat dit een verwarrende recensie is, de eerste keer goed. Maar de tweede keer was te erg voor woorden. Ben een ervaren wandelaar, ondanks mijn eerste recensie, maar dit moest ik gewoon kwijt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/groningen/518416-kendra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kendra diverse keren bezocht in vnml Sittard en soms Zwolle. Is een hele leuke vrouw, misschien beetje stil maar ze kan mij heel goed inschatten en veel woorden hebben we niet nodig. Pijpen, likken, zoenen en neuken naar keuze zit gewoon in het pakket. Kan niet wachten om haar weer te zien, maar beide weinig tijd en steeds op verkeerde locaties (te ver uit elkaar).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.349
Berichten
722.999
Leden
33.340
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan