Recensie Kenny, Duffel 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FlesSpaBlauw

Newbie
4
20/01/23
3
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kenny-sexy-girl-african.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenavond bij Kenny (ja, een vrouw) langsgegaan in Duffel.
Voor 30 min 100 euro betaald.

Aangename ervaring, maar stemt niet overeen met de advertentie.
Ze is mooi om te zien, slank en knap, maar wel met kleinere borsten dan op de foto's.
Qua lengte, gewicht en huidskleur stemmen de foto's wel overeen.

Begonnen met een korte massage, doet ze goed, om dan over te gaan tot pijpen.
Pijpen (met condoom) vond ik persoonlijk niet de beste die ik ooit gehad.
De seks zelf is goed, ze neemt initiatief en laat je goed genieten.
Begonnen met haar bovenop, dan missionaris en klaargekomen in doggy.
Ze kijkt niet op de klok, nog wel wat kunnen nagenieten.

Ben er wel niet zeker van of de foto's op de redlights website kloppen. Haar borsten zijn zoals gezegd een pak kleiner in het echt dan wat lijkt op de foto's.
Ik twijfel er ook over of haar leeftijd correct is. Ze adverteert met 22j, maar ze lijkt me eerder 28-29.
Ze schrijft ook Engels, Frans en Spaans te spreken, maar dat blijkt enkel Spaans te zijn (kan wel Engels schrijven).
Als je wilt zoenen tijdens het voorspel draait ze haar hoofd weg.

Over het algemeen wel aangenaam om te zien en fijne conversatie (in het Spaans wel), maar niet helemaal zoals geadverteerd.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kenny-masage-and-happy-end.html
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kenny is een Afrikaans meisje dat ontvangt in een rijhuis in Harelbeke. Op de advertentie zegt ze 22 jaar te zijn. Het zou kunnen kloppen. Hoewel de foto's representatief zijn, denk ik niet dat zij het is op de beelden. Het meisje in de foto's heeft borsten, en de 'echte' Kenny heeft maar kleine muggenbeetjes. Ze spreekt Frans, maar zegt niet veel. Ik kreeg niet de indruk dat ze deze job al lang doet, of graag doet. Ze begon met een massage, die heel ongeïnspireerd was en totaal niet erotisch. Dan een condoom aan, en pijpen. Dat deed ze ok, hoewel ze ver weg ging zitten met haar lijf en ik haar niet kon aanraken. Voor het neuken smeerde ze (teveel) glijmiddel over mijn paal en ging ze cowgirl op mij rijden. Ik kon eindelijk haar stevige billen en kont voelen. Ze zit strak in haar vel, een jong stevig lichaam. Ik wou haar zoenen, maar dat liet ze niet toe (hoewel in haar sms verkeer dit geen probleem was, zei ze). Ik heb haar dan maar op haar rug gelegd en missionaris genomen. Tijdens het stoten merkte ik dat ze haar ogen dichtkneep en haar gezicht wegdraaide van mij. Ze trok een grimas die aangaf dat ze niet echt genoot van de seks. Nu goed, in dit standje bepaalde ik het ritme en eindelijk begon de neukpartij mij te bevallen. Ik heb haar finaal goed genomen, en kwam stevig klaar. Ik was best tevreden, het is geen lelijk kind en Afrikaanse meiden winden mij sowieso op. Geen toptalentje, maar goed voor één keer.
 
Kenny is een Afrikaans meisje dat ontvangt in een rijhuis in Harelbeke. Op de advertentie zegt ze 22 jaar te zijn. Het zou kunnen kloppen. Hoewel de foto's representatief zijn, denk ik niet dat zij het is op de beelden. Het meisje in de foto's heeft borsten, en de 'echte' Kenny heeft maar kleine muggenbeetjes. Ze spreekt Frans, maar zegt niet veel. Ik kreeg niet de indruk dat ze deze job al lang doet, of graag doet. Ze begon met een massage, die heel ongeïnspireerd was en totaal niet erotisch. Dan een condoom aan, en pijpen. Dat deed ze ok, hoewel ze ver weg ging zitten met haar lijf en ik haar niet kon aanraken. Voor het neuken smeerde ze (teveel) glijmiddel over mijn paal en ging ze cowgirl op mij rijden. Ik kon eindelijk haar stevige billen en kont voelen. Ze zit strak in haar vel, een jong stevig lichaam. Ik wou haar zoenen, maar dat liet ze niet toe (hoewel in haar sms verkeer dit geen probleem was, zei ze). Ik heb haar dan maar op haar rug gelegd en missionaris genomen. Tijdens het stoten merkte ik dat ze haar ogen dichtkneep en haar gezicht wegdraaide van mij. Ze trok een grimas die aangaf dat ze niet echt genoot van de seks. Nu goed, in dit standje bepaalde ik het ritme en eindelijk begon de neukpartij mij te bevallen. Ik heb haar finaal goed genomen, en kwam stevig klaar. Ik was best tevreden, het is geen lelijk kind en Afrikaanse meiden winden mij sowieso op. Geen toptalentje, maar goed voor één keer.
Heb er straks mee afgesproken. Verslag later
 
Onlangs nog eens mee afgesproken. Ze adverteerde als Naomy. Maar ik voelde nattigheid dus vroeg ik haar per sms of zij ook Kenny en Vanessa was (een andere advertentie waarvan de inhoud nagenoeg identiek was, maar wel een ander gsm-nummer). Ze zei van niet. Toen ze haar adres gaf, was dat hetzelfde als van "Kenny". Ik sms'te haar hierover en ze zei: 'Ah non, on est deux filles ici.'

Daar aangekomen, bleek Naomy Kenny te zijn. Ik sprak haar hierover aan en ze zei in slecht Frans dat er een vergissing was. Even dacht ik mijn kar te keren, maar goed, ik had zin in sex en hier stond een Afrikaantje voor mijn neus dus mijn zwak karakter liet zich overtuigen hoewel ik de vorige keer niet 100% tevreden was van "Kenny".

Ze nam me mee in een duister verlichte kamer en begon mij te pijpen. Door haar zwarte huid zag ik haar nauwelijks in het donker van de kamer. Mijn blanke paal leek te verdwijnen in het niets. Een speciaal zicht. Dat pijpen ging best goed.
Toen haalde ze haar glijmiddel boven, en klom ze op bovenop mij. Ik voelde direct nattigheid, vrij letterlijk deze keer, want ze had véél teveel glijmiddel op mijn paal en haar doos gesmeerd. Er was geen enkele wrijving, spanning,... ik zwom in open zee. Op die manier zou ik nooit klaarkomen. Daar kwam Naomy/Kenny/Vanessa na vier standjes ook achter. Ze dacht een paar keer dat ik was gekomen, maar niet dus, en na ruim een kwartier beuken had ze er genoeg van. Ik probeerde haar uit te leggen dat we een nieuw condoom moesten gebruiken, dat ze haar poes moest wassen en dat we geen glijmiddel mochten gebruiken, of toch niet zoveel. Dat begreep ze niet en ze werd lastig. Toen ik voorstelde om handmatig te komen en te spuiten op haar tieten, was dat een harde 'non'. Uiteindelijk heeft ze mij - met condoom op - klaar gerukt. Ik was blij dat ik buiten was.

Als liefhebber van exotische vrouwen heb ik me al vaker de bedenking gemaakt dat Aziatische meisjes vaak welwillender zijn, ze stellen het genot van hun klant bovenaan en hebben vaak een gevoel voor humor en spel. Afrikaanse meisjes zijn dikwijls meer gesloten, wat agressiever, ze doen het meer tegen hun zin. Natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel maar dat is toch mijn ervaring. Wil ik nu zeggen dat ik nooit nog donkere meisjes zal doen? Haha, neen, dat zeker niet. Tis gewoon een observatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan