Kerstcadeaus voor de dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volg dit topic al tijdje met interesse. Een van mijn favorietjes is nu in haar thuisland. Gedachte speelt door hoofd bij terugkomst doosje bonbons van Leonidas o.i.d. te geven. Gewoon laten blijken dat ik blij ben dat ze er weer is. Maar volgende gedachte is dan gelijk, of ik dit dan in vervolg niet na elke terugkeer moet doen. En dan weet ik het niet meer ;) Onhandig met dit soort dingen..
 
Volg dit topic al tijdje met interesse. Een van mijn favorietjes is nu in haar thuisland. Gedachte speelt door hoofd bij terugkomst doosje bonbons van Leonidas o.i.d. te geven. Gewoon laten blijken dat ik blij ben dat ze er weer is. Maar volgende gedachte is dan gelijk, of ik dit dan in vervolg niet na elke terugkeer moet doen. En dan weet ik het niet meer ;) Onhandig met dit soort dingen..
Ja! Dat is inderdaad een erg leuke attentie... en neen, je "hoeft" dat heus niet elke keer te doen!
Maar als ze écht je favorietje is, verras haar af en toe met iets leuks!
 
Ja! Dat is inderdaad een erg leuke attentie... en neen, je "hoeft" dat heus niet elke keer te doen!
Maar als ze écht je favorietje is, verras haar af en toe met iets leuks!
Doe ik ook regelmatig met mijn vaste dame af en toe pak ik een kleine attentie mee of laat ik een boeketje leveren met een kaartje eraan en dat wordt toch echt wel gewaardeerd. En met de kerst en de verjaardag wordt er al iets meer gegeven
 
LOL en het roze lingerie setje van vorige week draag je die nu?
Die heb ik aan mijn vriendin gegeven. Vond ze heel attent van me.

**Dit is waarschijnlijk de post die me aan de hemelpoort gaan voorlezen voordat ze me naar de hel sturen. Soms ben ik daar, tegen beter weten in, echt bang voor**
 
Och Peter, je weet het toch wel. Nederlanders willen het liefste zoveel mogelijk voor zo min mogelijk.

De laatste keer op vakantie liet ik 2 gekochte flessen wijn, zakjes met snoep voor de kindertjes en 2 zakjes snoepjes voor katten en een hondje achter + 20 euro voor de eigenaren van ons gehuurde appartement achter. Verstopt onder een tafelkleedje ?
Helaas geen reactie gezien, want toen waren we al aan de huisreis begonnen.

Zo kan het ook ?
Joke, jij bent te goed voor deze wereld,😘
 
Ik vind het vooral jammer dat er met zo weinig respect over de dames wordt gesproken. Maar met uitzindering van een paar leden ben ik in de minderheid.
Dat zijn gewoon grapjes. Ik zie het vooral als tegengeluid ten opzichte van heren die echt serieus moeite steken in cadeautjes voor een dvp. Zeg maar de wandelaar die snel emotioneel betrokken is versus de wandelaar die echt alleen komt om zijn zak te legen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan