Recensie Khai (vh Kaira), Holsbeek (vh Diest) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rally

Newbie
15
29/08/21
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nederlandstalig-thaise-dame-in-diest.html
Totale kosten (in euro)
80

Ik heb ze ondertussen een bezoekje van een half uur gebracht. Wanneer je bij haar binnenwandelt voel je je meteen thuis. Ze heeft een goeie babbel . Ik kreeg meteen iets te drinken aangeboden en dan samen naar de kamer en daar afgerekend en begon ze zich meteen te ontdoen van haar kleren. Geen gedoe dus van eerst geld gaan wegbrengen en dan nog 10 minuten wegblijven.
Ze heeft een prachtig lichaam en het zijn absoluut haar foto's die ze op Redlights heeft staan. Ze kijkt niet op de klok .Ze kwam rustig bij me liggen, eerst wat kennismaken en ze was wel geïnteresseerd om mijn ervaringen te horen.Ze begon dan rustig met mijn vriend te spelen en nam een condoom en pijpen kan ze als de beste. Al snel overgegaan naar standje 69. Ze kreunde van genot en ik genoot ook met volle teugen van haar pijpwerk.Nadien kwam ze op me zitten . Het zoenen is beperkt, maar ik denk eens je haar een paar keer hebt bezocht dat dit ook wel zal loslopen. Ze heeft een mooie uitstraling.Mij ziet ze in ieder geval nog terug.....

Het valt me op dat ze haar buik verbergt/bedekt op de foto's. Is daar iets mis mee? Misschien niet zo strak meer?
Ik weet dat ze goede commentaren had op Hookers maar hier is het stil rond haar. Ook vroeger overwoog ik verschillende keren haar te bezoeken maar het kwam er niet van door de afstand. Ook nu overweeg ik het. Ben alleen niet zeker ivm het niet zo strak buikje. Ik knap daar echt op af.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kaira-5/
Totale kosten (in euro)
150
Afgelopen donderdag bij Kaira geweest, was gemakkelijk om via whatsapp een afspraak te maken. Toen ik in Diest aankwam gaf ze het huisnummer door, vlak bij de Gamma. Na een heerlijke douche en wat babbelen, ze is inderdaad geinteresseerd in je salon/prive bezoeken, lekker de rug laten masseren, waarna ook mijn jonge heer het al benauwd kreeg. Daarna vlug omgedraaid om ook van haar te genieten. Eerst lekker pijpen (met condoom) wat zalig was. Daarna van condoom gewisseld en haar verticale lippen verkend met mijn tong, dus lekker gebefd (neutraal). Toen ze lekker kreunde en nat was, mijn paal naar binnen gewerkt waar ze zichtbaar van genoot. Ik heb mijn lading heerlijk kunnen dumpen. Prima meid waar je leuk mee kunt kletsen. Zeker voor herhaling vatbaar al is het een dik uur rijden. Wat meer tongzoenen zou ik niet verkeerd vinden.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-thaise-dame-nieuwrode-holsbeek.html
Totale kosten (in euro)
160
Begin deze zomer bij Khai geweest.
Had nog nooit een Aziatische gehad, maar wilde dit heel graag eens. Omdat ik niet bij die rondreizende Chinezen wilde langsgaan, uiteindelijk bij Khai terechtgekomen.

Locatie is een discreet huis met verschillende kamers in Holsbeek. Alle andere kamers waren bezet door andere meisjes. Ze ontvangt op het eerste verdiep, maar wacht je op aan de deur en gaat met je naar boven.
Eerste keer dat ik op zo een gedeelde locatie kwam, was wat te laat (had ze verwittigd en ze heeft daar totaal geen probleem van gemaakt) en de andere dames waren al in volle actie, wel speciaal zo al dat gekreun horen achter die andere deuren. Maar bon :p

Khai is een heel verzorgd iemand. Ze had zo een typisch gemakkelijk kort kleedje aan zonder ondergoed. Geld afgehandeld en drankje gekregen. Vervolgens heeft ze me uitgekleed. Ze deed ook onmiddellijk haar kleedje uit en zijn samen naakt op bed gaan liggen.

Eerst wat gepraat en elkaar wat gestreeld. Zoals eerder over haar geschreven is ze heel geïnteresseerd naar welke dames en plaatsen je voorheen bent geweest. Ik denk dat dit voornamelijk komt omdat ze hygiëne zéér belangrijk vindt en ik vermoed dat ze wat schrik heeft van SOA's. Ze zal de dames van de streek ook wel kennen en zo probeert ze wat een inschatting maken van je, vermoed ik.

Uiteindelijk is ze me beginnen pijpen (op mijn vraag) met condoom (ik doe nooit zonder, weet niet of ze zonder zou doen, maar ik vermoed van niet). Pijpen was zéér goed. Dan weer diep, dan weer enkel het topje, dan met de tong wat spelen. Veel oogcontact ook tijdens het pijpen. Zeer tevreden over. Heb zelf een paar keer voor een pauze moeten vragen.

Na een goede 10 minuten pijpen zijn we naar intiem overgegaan. Ik eerst vanboven, dan afgewerkt in doggy. Ik moet zeggen, dat zacht Aziatisch gekreun was zeer fijn. Ben vrij snel gekomen.

Gezien we nog maar 25 minuten ver waren en mijn kruit verschoten was, stelde ze zelf voor om een massage te geven. Ze vroeg wat voor soort massage ik wenste. Gezien toen mijn rug en schouders toevallig nogal vastzaten, vroeg ik een stevige massage. Ze heeft dus een opleiding hierin gevolgd en dat merk je wel. Massage was het niveau van een professional. Ondertussen ook wat fijne small talk gehad, en vertelde ze ook wat over haar zelf. Uiteindelijk stelde ze zelf nog voor om een ronde twee te doen, hebben geprobeerd, maar lukt bij mij meestal niet binnen de 60 minuten.

Na iets meer dan een uurtje terug naar buiten gegaan. Ik mocht gerust eerst nog douchen, maar die was bezet op dat moment (ik wachtte in de kamer terwijl zij aan de badkamerdeur ging luisteren) en gezien de afstand niet zo ver was heb ik me thuis maar gedoucht.

Fijne ervaring, wel geen GFE. Hoeft ook niet altijd. Hoewel het echt geen GFE is, is ze wel heel lief en zorgzaam.

Kussen doet ze niet, beffen ook niet. Uit ons gesprek leidde ik ook af dat ze niet van bandwerk houdt en ze zelden meerdere klanten op een dag wilt ontvangen.

Is ze mollig? Niet echt. Is ze slank? Neen ook niet. Het is een typische, kleinere MILF. Een normale vrouw zou ik zeggen. Ideaal als je van Thaise MILFs houdt :)

Terug
Bovenaan Onderaan