WHEM KIARA, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.609
01/07/21
1.725
92

Iemand ervaring met Kiara, ik dacht die grote donkere kont te herkennen, maar de rest van de foto's niet in ieder geval.
Maar een van de weinige Afrikaanse dames momenteel.
 
Geen ervaring maar een andere dame verschijnt iedere dag rond dezelfde plek op de bijgewerkte advertentie lijst


Mogelijk dubbele advertentie voor dezelfde dame, of twee dames die op zelfde adres ontvangen.
 

Iemand ervaring met Kiara, ik dacht die grote donkere kont te herkennen, maar de rest van de foto's niet in ieder geval.
Maar een van de weinige Afrikaanse dames momenteel.

Ik heb deze dame bezocht en de review op kinky had ik geplaatst. Die is inderdaad daarna verwijderd.

Ze ontvangt in Den Haag in een flat bij Leeghwaterplein naast een bekende kapperszaak.

Ten eerste is het de dame op de foto's niet. Ik ging daar ook op af.
Het is een korte mollige Dominicaanse dame. Vrolijk, vriendelijk maar spreekt geen woord NL of EN. Alleen Spaans. En dat kan ik niet dus communicatie ging moeizaam. Toen ze de deur open deed wilde ik weggaan, maar goed het was laat rond 1.30 en was geil dus ben naar binnen gegaan.

Ze ging muziek draaien op haar telefoon, en ging wel geil dansen. Alles is met condoom. Tijdens het pijpen wilde ik haar vingeren maar ze rook helaas niet fris toen ik naar me vingers rook. Ze zag het aan mijn gezicht en ging lachen en wat brabbelen in het Spaans.

Eenmaal stijf ging ze op me zitten. Kwam klaar. Ronde 2 ging ze mij pijpen, maar duurde lang voor ik stijf werd. Ze raakt toen wat geïrriteerd en zei op een wat boze manier dat als ik niet snel hard zou worden weg moest. Ultima ging ze hele tijd zeggen in het Spaans... Na wat pijpen hard geworden doggie gedaan klaar gekomen en weg was ik.

Conclusie niet de dame van de foto. Niet Afrikaans zoals ze zegt op Kinky, maar Dominicaans. Spreekt alleen Spaans. Kort, mollig niet helemaal fris. Geen herhaling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan