Kijken en bekeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trio-asslover

Stamgast
395
01/04/22
382
Ik ga vaak naar Mrs in Antwerpen en Den Haag. Mijn wens is kijken, als je "behandeld" wordt met dildos, fisting, speculum naalden, sounds, nipple en balltorture, In principe kijk ik alleen toe op gepaste afstand en casueel gekleed.

En andere wens is, dat een ander toekijkt, als ik onderdanig met de benen omhoog en open lig.

Heb je hier (voor 1 of beiden) interesse voor, laat het maar weten. Ik kom ook met geld over de brug om het mogelijk te maken
 
Ik ga vaak naar Mrs in Antwerpen en Den Haag. Mijn wens is kijken, als je "behandeld" wordt met dildos, fisting, speculum naalden, sounds, nipple en balltorture, In principe kijk ik alleen toe op gepaste afstand en casueel gekleed.

En andere wens is, dat een ander toekijkt, als ik onderdanig met de benen omhoog en open lig.

Heb je hier (voor 1 of beiden) interesse voor, laat het maar weten. Ik kom ook met geld over de brug om het mogelijk te maken
Als je me goed betaalt wil ik wel effen komen kijken hoe je met de benen omhoog ligt, just looking hé ....
 
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat hij de gezamenlijke entreekosten voor z'n rekening neemt :). Kijken kan best leuk en opwindend zijn, afhankelijk van hoe goed zij het spel speelt (heb overigens niets met pijn en naalden en des te meer met lust). Kan desgewenst als man of als tv dame aanschuiven, met of zonder verdergaande participatie :). Zelf met de benen wijd liggen (dildospel, pegging) doe ik alleen als ik schoon genoeg ben van onder en kan ik niet op voorhand toezeggen (kans erop is klein).
 
Weet niet of je dat ook in Nederland kan vinden... maar in Duitsland heb je wat ze noemen een switch/kinkygirl.
Zo heb ik een aantal jaren terug in Berlijn een sessie gedaan met een Meesteres met "hulpje"... die dan beurtelings zelf werd vastgebonden aan het Andreaskruis, waar ik haar moest likken... en dan kon toekijken hoe ik onder handen werd genomen door de Meesteres... om tenslotte zelf mee te doen met de Meesteres.
Was spannend en leuk!
 
Weet niet of je dat ook in Nederland kan vinden... maar in Duitsland heb je wat ze noemen een switch/kinkygirl.
Zo heb ik een aantal jaren terug in Berlijn een sessie gedaan met een Meesteres met "hulpje"... die dan beurtelings zelf werd vastgebonden aan het Andreaskruis, waar ik haar moest likken... en dan kon toekijken hoe ik onder handen werd genomen door de Meesteres... om tenslotte zelf mee te doen met de Meesteres.
Was spannend en leuk!
Een beetje wat ik net aan bood :). Heb in Nederland wel meermaals oproepjes gezien van commerciële meesteressen die mannen zochten om hun travestie of gay slaafjes te gangbangen. Brown Sugar heeft me ooit gevraagd of ze me als cleaner kon inhuren voor klanten en kinky parties, dat was ook in Hamburg dus heb ik met pijn in mijn hart laten schieten (leek me te gek maar is niet te doen met het OV).
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan