WHEM Kiki, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame adverteerde voorheen als Lola, omgeving Nijmegen. Ik heb haar een keer gesproken maar niet kunnen bezoeken. Zou ook heel graag willen weten hoe ze is voor ik een trip naar Arnhem ga maken.
 
Bespaar je de moeite, had deze week afgesproken en straatnaam gekregen. Daar aangekomen gevraagd naar het huisnummer en geen enkele reactie meer.

Jammer.
Herstel, diezelfde middag heeft ze haar excuses aangeboden en we hebben alsnog afgesproken. Een dag later hebben we het uitgesproken en een heerlijk half uurtje gestoeid!!!
 
Herstel, diezelfde middag heeft ze haar excuses aangeboden en we hebben alsnog afgesproken. Een dag later hebben we het uitgesproken en een heerlijk half uurtje gestoeid!!!
Thanks Bernardo, maak je nog een recensie aan? Voorkomt allerlei vragen over wat ze wel of niet allemaal doet, prijs , uiterlij,k etc.
 
Herstel, diezelfde middag heeft ze haar excuses aangeboden en we hebben alsnog afgesproken. Een dag later hebben we het uitgesproken en een heerlijk half uurtje gestoeid!!!
Een complete recensie zou mij helpen, ik twijfel nog gezien de beperkte reacties maar Kiki ziet er wel appetijtelijk uit. Alvast bedankt!
 
Halen we hier niet 2 dames door elkaar?
De Kiki van topicstarter heeft een ander telefoonnummer dan de Kiki in deze advertentie.
Ik weet het ook zo net nog niet! De Sexjobs advertentie bovenaan (door mij gestart) werkt op dit moment niet (meer). Zag iemand hierboven refereren naar een Turks uiterlijk, lijkt me niet kwart Creools/Indies en half NL.

Wie het weet mag het zeggen!

@Bernaldo kan uitsluitsel geven, hij is er inmiddels langsgeweest. Is zij de Kiki van de foto's op Kinky (bovenaan)? Lukt het je nog een review te schrijven over de Kiki die jij bezocht hebt, kan zoveel meer duidelijkheid geven!
 
Halen we hier niet 2 dames door elkaar?
De Kiki van topicstarter heeft een ander telefoonnummer dan de Kiki in deze advertentie.
Denk ik ook.... andere nummers, andere plaats en andere mogelijkheden/beschrijving.
Ik ben geïnteresseerd in de Kiki die op kinky.nl staat en zal daar een aparte post voor aanmaken.
 
Denk ik ook.... andere nummers, andere plaats en andere mogelijkheden/beschrijving.
Ik ben geïnteresseerd in de Kiki die op kinky.nl staat en zal daar een aparte post voor aanmaken.
Dat is de omgekeerde wereld, dit topic werd gestart met de vraag of iemand ervaringen had met Kiki uit Arnhem. Vervolgens komt er een newbie die een andere Kiki introduceert (met een ander id bij SexJobs) waarna het alleen nog maar over deze dame gaat!!

@admin Zouden jullie deze twee threads op kunnen delen?
 
Sorry ik bedoelde het niet verkeerd, dacht het juist te splitsen door apart topic aan te maken.
Zo vat ik het ook niet op hoor ;-) Vind alleen dat jij dat niet hoeft te doen, hierdoor wordt het een zootje want dan zijn er twee topics over de Kiki, diegene waar ik wat over zou willen weten, terwijl de die andere Kiki daar nog eens bij in zit.

Onze moderator(s) zijn daar wat beter voor toegerust om delen van de bovenstaande conversatie op te splitsen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan