WHEM Kiki, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Date1984

Wandelaar
66
14/08/23
42
8
Iemand ervaring met deze dame? Vindt zo snel niks in de zoek functie?

Is wel lid van deze site als het goed is, en meen dat ze bij Sanne in Herten ook in de line up is geweest. ( helaas zelf niet gezien )

Ik had ook wel interesse, maar in advertentie geeft ze aan dat haar niet mag aanraken ( niet voelen bij haar).
Marcell geeft in zijn review aan dat ze een lingerie setje onder haar jas aan heeft,maar wat heb je daar aan als je haar niet mag voelen etc.
Daarnaast vind ik 60 euro voor een kwartier veel. Lukt me nooit om in 15 minuten klaar te komen.

Ik had ook wel interesse, maar in advertentie geeft ze aan dat haar niet mag aanraken ( niet voelen bij haar).
Marcell geeft in zijn review aan dat ze een lingerie setje onder haar jas aan heeft,maar wat heb je daar aan als je haar niet mag voelen etc.
Daarnaast vind ik 60 euro voor een kwartier veel. Lukt me nooit om in 15 minuten klaar te komen.
Wat je er aan hebt... iets leuks om naar te kijken.🥰
Lijkt mij beter als dikke winterjas😝

Idd op het profiel kijken bij berichten, laatste berichten betreft een GB.

Die had ik idd wel gevonden, was benieuwd naar thuisontvangst en of de ervaringen daar
Het niet voelen en alleen kijken is wel jammer idd. Al deels snap ik het. Maar om de borsten lekker te voelen tijdens is toch altijd wel een plus.

Ben idd benieuwd of het op de "klok" gaat of natuurlijk.

Ik zou zeggen, maak contact, mocht ze je uitnodigen, maak het mee. Beleefd vragen om die borsten is een mss. Beleefd blijven op het antwoord is een must. Ze is leuk, en spontaan in de omgang, mits jezelf leuk, spontaan en vooral respectvol blijft. Duidelijke regels vooraf zijn helaas soms nodig, maar schept wel duidelijkheid. Go with the flow. Dat is mijn ervaring.

Terug
Bovenaan Onderaan