- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geile-cardate-of-ontvangst-gullegem.html
- Totale kosten (in euro)
- 160
Rampzalige ervaring met deze dame gehad. Op zich ging het regelen van de date vrij vlot. Vriendelijk, duidelijke afspraak kunnen maken, ... Spijtig genoeg niet veel verder dan dat geraakt. Afspreekplek was niet zo makkelijk om te vinden, maar uiteindelijk mekaar toch gevonden. Zoals ik al zei vriendelijke dame. Maar dan ... Jawadde!! Appartement was echt pure horror !! Geeft een heel nieuwe betekenis aan het woord "smerig". Heb ooit een slechte ervaring gehad met Nikita uit Aalter (ja die), maar dit was nog 10 keer erger (en nee dit is niet overdreven). Ik ben naar binnen gegaan, 10 stappen gezet en had het al gesnapt. Vlug een smoes verzonnen en get the fuck out !! Ik had geen fotomodel verwacht (hoeft ook niet), maar hygiëne vind ik toch wel belangrijk. Hoe kun je in godsnaam iemand op zo een locatie ontvangen en verwachten dat je een leuke, geile date met deze persoon kunt hebben? De slaapkamer heb ik zelfs niet gezien. Misschien maar goed ook! Welke horror had ik daar aangetroffen? Echt waar... deze "dame" is te mijden !! O ja en dan vroeg ze nog 160 euro om zonder condoom te pijpen en te neuken !! Gelukkig centjes niet gegeven.