Recensie Vicky Arnhem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frankk69

Newbie
13
18/09/22
6
5
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2605137-vicky
Totale kosten (in euro)
100
Dame ontvangt in centrum van Arnhem, dus parkeren is een probleem. Ondanks de zuinige
eerdere recensies toch de gok gewaagd omdat ik zwarte dames aantrekkelijk vind. Mijn
verwachtingen waren dus niet erg hoog, en het viel me al met al dan ook niet tegen.
Whatsapp contact verloopt soms met een kleine tussenpoze, vandaar misschien de
negatieve eerdere berichten daarover. Pand waar zij ontvangt is een totale dump,
met dichtgespijkerde voordeur en een provisorisch gerepareerd raam waar kennelijk
een steen doorheen is gegaan. Ik werd opengedaan door een jongeman, kennlijk zo hoog
als een vlieger, die me verder de weg wees.
Vicky is zeker de dame van de foto's, maar zoals andere wandelaars al aangaven is ze
inmiddels wel een stuk dikker, wat voor mij persoonlijk geen probleem is. Slank
kun je haar zeker niet meer noemen. Ik vond haar echter mooi, met heerlijke grote
zwarte borsten en een lekkere kont. Zij is zoals ook al eerder beschreven nogal
flegmatisch, maar wel lief en vriendelijk. Op Kinky staan de extra's met prijzen
genoemd, waar je uit kunt afleiden dat tz, beffen, en pzc bij de prijs inbegrepen
zijn, maar dat is dus niet het geval. Ik heb er verder niet naar gevraagd, maar een
minpunt is het wel, en ook niet netjes. Er zijn genoeg dames die hier extra voor
vragen, of het niet doen, maar je moet het wel aangeven. Na enig voorspel deed
Vicky een condoom om. Ik verwachte dat ze me ging pijpen, maar in plaats daarvan
ging ze er bovenop zitten in cowpositie. Nu ben ik geen groot liefhebber van pijpen,
maar het hoort min of meer bij het standaardrepertoir, dus het was voor mij
onverwacht. Echter ik had zo een heerlijk uitzicht op haar mooie tieten, dus ik vond
het wel prima. Ze neukte me heerlijk rustig naar een hoogtepunt. Dit was zo lekker
dat ik de hele ervaring uiteindelijk toch met een 7 zou waarderen, ondanks de
genoemde minpunten. Ik weet niet of ik nog eens terug zou gaan, maar als ze in de
buurt is zou ik het denk ik wel overwegen.

Terug
Bovenaan Onderaan