WHEM Kim Aarschot

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had afspraak proberen vast te leggen via sms daarna telefoon …alles gepland
Enkele uren stuurt ze bericht en vraagt ze wie ik ben … terwijl we net gebeld hadden .. vandaag stuurt ze opnieuw om contact op te nemen om 14 hr … we bellen haar madam neemt niet op , om 16 hr nog is poging tot bellen vraagt ze weer wie er belt en waarom … geef haar uitleg van onze afspraak nogmaals … weer verwarde relatie en vraag om terug te bellen om 18 hr …. My ass terugbellen … ben geen hopeloze idioot … heb haar gezegd vergeet het hele gebeuren .
Op basis van dit alles komt ze zeer verward over.
Prijs zou 180 voor uur geweest zijn
Pijpen zonder mogelijk indien hygiënisch
NMC
Zag er lekkere Milf uit maar blijkbaar eerder onstabiel iemand .
Hopelijk ben ik verkeerd en hebben andere meer succes
 
Had afspraak proberen vast te leggen via sms daarna telefoon …alles gepland
Enkele uren stuurt ze bericht en vraagt ze wie ik ben … terwijl we net gebeld hadden .. vandaag stuurt ze opnieuw om contact op te nemen om 14 hr … we bellen haar madam neemt niet op , om 16 hr nog is poging tot bellen vraagt ze weer wie er belt en waarom … geef haar uitleg van onze afspraak nogmaals … weer verwarde relatie en vraag om terug te bellen om 18 hr …. My ass terugbellen … ben geen hopeloze idioot … heb haar gezegd vergeet het hele gebeuren .
Op basis van dit alles komt ze zeer verward over.
Prijs zou 180 voor uur geweest zijn
Pijpen zonder mogelijk indien hygiënisch
NMC
Zag er lekkere Milf uit maar blijkbaar eerder onstabiel iemand .
Hopelijk ben ik verkeerd en hebben andere meer succes
duidelijk een zeer onstabiel iemand en tel er maar 20 jaar bij ...... zie foto
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan