- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1594808-kim
- Totale kosten (in euro)
- 100
Dame ontvangt in een B&B en bij aankomst gooit ze de sleutel uit het raam van de 3e verdieping en moet je zelf de deur openmaken en naar boven komen. Ze rook naar sigaretten en maakte een wat ongezonde indruk. Had een soort losse boxershort aan en een wit naveltruitje. Dat truitje ging overigens niet uit. Met wat fantasie kun je er misschien de foto's in herkennen, maar alle vorm is er wel uit.
Eerste wat ze deed was condoom pakken en pijpen, en na 1 minuut de vraag "which position". Heb ze over kunnen halen tot nog een hele minuut, wat ze overigens best aardig deed. Daarna was het wel klaar, dus ik zei dat ze bovenop moest komen. Nee, bovenop kon niet, want "I have piercing and I'll hurt you". Maar ik bovenop kon dan weer wel. Gelijk handje erbij, zogenaamd om te helpen, maar na een poosje klooien was ik er helemaal klaar mee.
Kansloze missie. Mijden als de pest.
Eerste wat ze deed was condoom pakken en pijpen, en na 1 minuut de vraag "which position". Heb ze over kunnen halen tot nog een hele minuut, wat ze overigens best aardig deed. Daarna was het wel klaar, dus ik zei dat ze bovenop moest komen. Nee, bovenop kon niet, want "I have piercing and I'll hurt you". Maar ik bovenop kon dan weer wel. Gelijk handje erbij, zogenaamd om te helpen, maar na een poosje klooien was ik er helemaal klaar mee.
Kansloze missie. Mijden als de pest.