Kim, Gent (vh Oostduinkerke)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Humphrey

Stamgast
Forumpionier
540
02/07/21
165
3

De "afspraak" dateert van enkele maanden geleden, maar ik had de tijd nodig om een en ander op een rijtje te zetten. Achteraf zijn een aantal dingen duidelijk geworden.

Ik heb Kim enkele maanden geleden "leren kennen" via de chat van RL. Ze zei te ontvangen in de regio Oostduinkerke. In de loop van de dagen erna hebben we af en toe gechat, ze leek vriendelijk en het bedrag dat ze vroeg leek haar prijs waard.

In feite ging er toen al een paar alarmbelletjes bij me af. De zeldzame keer dat ik met een dame van op de chat afsprak, bleek het achteraf een totale flop. Ze kwamen niet af, of ze deden niet wat ze beloofden, … Waarom zou het nu anders zijn ? Met haar afspreken leek te mooi om waar te zijn. En ik heb doorheen de jaren (in alles) geleerd : "Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn.

Om naar de afspraak zelf over te gaan : we hadden afgesproken om 20 uur 's avonds, het was al donker en er was nauwelijks nog iemand op straat (auto of voetganger). Ze had een bankfiliaal aangewezen waar ik moest staan, ik moest (via de chat van RL) haar laten weten dat ik er was en zij zou me komen halen. Zo gebeurde en inderdaad kwam enkele minuten later een vrouw, witte schoenen, broek en jas met kap over haar hoofd (zodat ik haar gezicht zeker niet zou zien). Maar de beschrijving van op haar advertentie klopte : 1m75, 52 kg, smal poepke (verteld op de chat) en, toen ze me een minuutje later passeerde, kon ik een bruine haarlok zien. Toen ik haar dus aan de overkant zag naderen, stak ik de straat over. Maar ze passeerde me gewoon en keek naar de overkant, waar ik dus had moeten staan.. Daardoor wist ik ook al dat zij het was, naast de beschrijving enkele lijnen hierboven. Omdat ze naar de overkant van de straat (naar het bankfiliaal dus) moest kijken, kon ik een deel van haar gezicht zien en zag ik hoe skinny ze er eigenlijk uitzag. Benauwelijk eigenlijk. Ik noemde enkele kerenhaar naam met een gewoon gespreksvolume, vroeg nog of zij het was. Maar nee, ze ging gewoon door. Ze ging even naar een maaltijdautomaat, nam dan haar gsm en begon te telefoneren (later pas viel mijn frank en besefte ik wat de bedoeling ervan was). Toen ze terugkeerde (zonder maaltijd weliswaar), heb ik haar nog eens gevraagd (op een normaal gespreksvolume) of zij het was, maar opnieuw ging ze me voorbij. Omdat ik zeker was dat zij het was, liep ik nog eens tot bij haar met de vraag of zij het was, maar ze negeerde me totaal. Bij een huis aangekomen, ging ze naar binnen. Ik wilde me net omdraaien om terug naar mijn auto te gaan, toen een blonde dame, zonder jas met kap, maar ook in het wit gekleed, naar buiten kwam met de vraag waarom ik haar achtervolgde. Verrast omdat er iemand naar buiten kwam en totaal uit de lucht gevallen door die vraag (ik had eigenlijk niet de bedoeling om iemand te achtervolgen, hoogstens om te vragen of zij het was – wat ik eigenlijk al wist), vroeg ik aan de blonde dame of zij Kim was. Ze ontkende, ik verontschuldigde me en ging weer naar mijn wagen en naar huis.

Achteraf kreeg ik via de chat een boze mail waarop dit allemaal sloeg. Ik had haar naam zitten roepen (normaal gespreksvolume noemt zij roepen :unsure:?), had bij mensen aangebeld (niet waar !) en haar buurvrouw achtervolgd tot bij haar thuis (achteraf viel mijn frank dat dit twee totaal verschillende dames waren). Ze had dit gezien, zo zei ze nog op chat (er was toen niemand anders op straat !).

Het was op het eerste gezicht verwarrend en achteraf is het me duidelijk geworden. Ze heeft me dus wel degelijk gehoord, maar ze deed alsof ze me niet hoorde. Als ze een normaal gespreksvolume al "roepen" noemt, vraag ik me af of ze onder invloed was ? Of was ik haar type niet en zag ze het uiteindelijk niet zitten ? Of was ze een soort voyeur ? En het bellen vanuit de maaltijdautomaat was naar haar "buurvrouw" ?

Rare bedoening, maar voor mij hoeft het niet meer. Ik heb ondertussen een vaste dame die ik eens per maand bezoek en over wie ik tevreden ben.

Enkele dagen later zette ze op haar profiel op de chat dat ze in Gent woonde / afsprak. Toeval ? Of was ze zogezegd in Gent, maar "ontving" ze toch nog in Oostduinkerke ? Ik weet het niet en hoef het ook niet te weten.

Als er iemand toch wil afspreken : be my guest, maar kom achteraf niet klagen.

Ik heb nog nooit afgesproken met iemand van de chat (noch afspraakjes.be). Zo ver komt het nooit want men maakt steeds geen goeie indruk. Het verschil met een pro is onvoorstelbaar.
Het valt ook enorm op dat diegene die op de chat zitten geen fan zijn van het forum. En die van het forum zijn geen fan van de chat :ROFLMAO:
En dat verklaart ook de reactie van bart84

Wat Humphrey schrijft klopt volledig.
Hetzelfde meegemaakt in Gent op klaarlichte dag.
Volgens mij verblijf je ook niet in een hotelletje in Gent van begin April "voor je werk" zoals ze op de chat mij vertelde.
Heb ze uiteindelijk gezien en gesproken, niet normaal heb de date niet laten doorgaan. "wijselijk"
Op haar profiel staat ze niet rookt maar rookt zeker en vast live gezien.

Mensen denk na en loop niet in dezelfde val!!!

Terug
Bovenaan Onderaan