WHEM Kim Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze namiddag geprobeerd (je hoort mij komen) om met deze dame (alhoewel) af te spreken.
(Kim 34 j ... Gent ... wil een centje bijverdienen)
We hadden vandaag een afspraak vastgelegd om 14u. De dagen daarvoor kreeg ik nog enkele berichtjes waarin ze vroeg of ik toch zeker kwam ... ik toch geen 'faker' was. Waarop ik telkens gezegd heb nee hoor ik zal er zeker zijn. Een afspraak is een afspraak!
Deze nm (ik had dienst tot 13u ... was uitgelopen moest dus nog snel zijn) richting afspraak, was netjes op tijd.
Haartjes in de plooi .... tandjes gepoetst ... vingertjes netjes verzorgd. Soit, zoals het moet.
Om 14,20u niemand te zien. Haar een berichtje gestuurd waarop ze schreef 'ben onderweg'. Nog gewacht tot 14,40u en je kan het al raden ... nog altijd niets te zien. Ben dan maar verder gereden. Ik heb er alle respect voor dat een dame tijdig laat weten dat ze er niet geraakt. Dat kan altijd gebeuren, maar dit vind ik zeer laag bij de grond. 100 km voor (jawel) niets.
Dus heren ... wees gewaarschuwd.
Ze schrijft regelmatig ' je bent toch geen faker' maar zelf komt ze afspraken niet na ...
 
Idem dito, donderdag namiddag had ik ook een afspraak gemaakt om 15 uur in hotel Trianon. Na all verscheidene whatsapp berichten inderdaad: je bent toch niet fake, ..... en dergelijke.
Om 14.30 mooi naar de afspraak gereden gewacht in de straatbtot wanneer ... om 15.05 ik een bericht kreeg dat de date niet kon doorgaan. Dit was niet de eerste keer, bij een vorige afspraak wast dit ook het geval, maar ik wilde de dame nog een kans geven.
Ik vraag mij af of dit geen fake account is.
Jullie zijn gewaarschuwd, ik zou mijn tijd in deze dame en advertentie niet steken.
Dit is echt beneden alle peil, toont weinig respect!
 
Ik geef ze geen kans meer hoor. Ze stelde eerst voor om naar Trianon te komen. Dan had ik 200 km op de teller. Als het allemaal eerlijk en op een volwassen manier loopt dan vind ik dat voor een keertje eens niet erg. Maar dit is kinderachtig gedrag. Heb het ondertussen ook aangeven bij Redlights. We zullen wel zien wat er van komt ....
Zoals je schrijft ... deze dame toont idd geen respect!! Te mijden!!!
 
Ik kan enkel maar zeggen dat ze zeker niet fake is :)
Ze kan even goed liegen dan dat ze fake is! Ze moet het spelletje eerlijk spelen en niet mensen met hun voeten rammelen. Nadat ze dit wss gelezen heeft is er van een advertentie geen sprake meer ... toch straf hè ...
Als ze een centje wil bijverdienen, en zich verveelt, dan kan ze ook in de frituur gaan werken.
Hier mee wil ik zeggen ... hou mensen niet voor de gek!!
 
Ze kan even goed liegen dan dat ze fake is! Ze moet het spelletje eerlijk spelen en niet mensen met hun voeten rammelen. Nadat ze dit wss gelezen heeft is er van een advertentie geen sprake meer ... toch straf hè ...
Als ze een centje wil bijverdienen, en zich verveelt, dan kan ze ook in de frituur gaan werken.
Hier mee wil ik zeggen ... hou mensen niet voor de gek!!
Heb je meer dan gelijk in, maar die paar keer dat ik haar boekte was het allemaal correct en stipt.
 
Heb je meer dan gelijk in, maar die paar keer dat ik haar boekte was het allemaal correct en stipt.
Ik moet in mijn job ALTIJD correct en stipt zijn, en niet af en toe!
Ze stuurt enkele dagen voordien meerdere berichten met de vraag 'je bent toch niet fake' waarbij ze voor de date, nadat ik haar terug gecontacteerd had, schrijft 'ben onderweg'
Ik heb dan een meer dan groot vermoeden dat ze zich stierlijk verveelt!
By the way ... als jullie gaan trouwen, ik mag toch komen 😂

Heb je meer dan gelijk in, maar die paar keer dat ik haar boekte was het allemaal correct en stipt.
 
Ik moet in mijn job ALTIJD correct en stipt zijn, en niet af en toe!
Ze stuurt enkele dagen voordien meerdere berichten met de vraag 'je bent toch niet fake' waarbij ze voor de date, nadat ik haar terug gecontacteerd had, schrijft 'ben onderweg'
Ik heb dan een meer dan groot vermoeden dat ze zich stierlijk verveelt!
By the way ... als jullie gaan trouwen, ik mag toch komen 😂
Tja … ik kan maar zeggen hoe het bij mij verliep. Als ze me vraagt of ik de trouw ga faken of niet, dan weet ik hoe laat het is 🙈
 
Zachtaardig van karakter, heel sympathiek vond ik zelf. Voor mij, girl next door.

Wat afspraak betreft, heel vlot en stipt. Kan er eigenlijk heel weinig negatief over zeggen.
Dat zal wel en daar twijfel ik ook niet aan. Maar sympathiek zijn, eerlijkheid en vertrouwen staan soms mijlenver uit elkaar.
Heb ondertussen een date gehad met een andere dame. De eerste afspraak is toen niet kunnen doorgaan omdat haar zoontje ziek was. Dit heeft ze netjes op tijd laten weten. Daarvoor heb ik dan ook heel veel respect en waardering. Op dinsdag heb ik haar wel kunnen gezien. Een superdate gehad. Ik wil maar zeggen dat sympathiek zijn en eerlijk zijn en te vertrouwen zijn best wel kunnen samengaan. Oftewel doe je deze job op een eerlijke, fatsoenlijke manier oftewel zoek je iets anders ...
Er zijn knelpuntberoepen genoeg 😉
 
Van mij mag je dat weten hoor.
Maar ik heb het eerst even gevraagd en ze had liever dat ik dat niet zei.
En dat respecteer ik dan ook.
Dit om 2 redenen ...
Ze staat voor de moment niet meer op Redlights omdat ze er voor gekozen heeft om voor 2 a 3 vaste klanten te gaan om in de toekomst verder mee af te spreken.
Ook moet ze binnenkort een vrij zware operatie ondergaan die door de mutualiteiten maar voor een klein gedeelte wordt terug betaald.
En aangezien ik arts ben verbonden aan een ziekenhuis en de operatie zelf kan uitvoeren bepaal ik zelf voor een heel groot gedeelte wat de operatie gaat kosten ...
In dit geval, zoals je wel kan begrijpen, laat ik mijn kosten voor wat ze zijn.
Om een lang(er) verhaal kort te maken, eerst moest dit, voor haar, allemaal achter de rug zijn.
En ik kan u verzekeren ... het is echt wel een zware operatie met revalidatie.
Maar we gaan er voor zorgen dat dat allemaal goed komt.
By the way ... ik doe dat niet voor iedereen hoor maar ik had er een ontzettend goede klik mee.
2 uurtjes mee afgesproken ... het 1ste uurtje een fijn gesprek gehad en haar vooral gerustgesteld.
Een TOP dame! Sympathiek, te vertrouwen en eerlijk !!
Voila ... nu weet je (bijna) alles ;)
 
Van mij mag je dat weten hoor.
Maar ik heb het eerst even gevraagd en ze had liever dat ik dat niet zei.
En dat respecteer ik dan ook.
Dit om 2 redenen ...
Ze staat voor de moment niet meer op Redlights omdat ze er voor gekozen heeft om voor 2 a 3 vaste klanten te gaan om in de toekomst verder mee af te spreken.
Ook moet ze binnenkort een vrij zware operatie ondergaan die door de mutualiteiten maar voor een klein gedeelte wordt terug betaald.
En aangezien ik arts ben verbonden aan een ziekenhuis en de operatie zelf kan uitvoeren bepaal ik zelf voor een heel groot gedeelte wat de operatie gaat kosten ...
In dit geval, zoals je wel kan begrijpen, laat ik mijn kosten voor wat ze zijn.
Om een lang(er) verhaal kort te maken, eerst moest dit, voor haar, allemaal achter de rug zijn.
En ik kan u verzekeren ... het is echt wel een zware operatie met revalidatie.
Maar we gaan er voor zorgen dat dat allemaal goed komt.
By the way ... ik doe dat niet voor iedereen hoor maar ik had er een ontzettend goede klik mee.
2 uurtjes mee afgesproken ... het 1ste uurtje een fijn gesprek gehad en haar vooral gerustgesteld.
Een TOP dame! Sympathiek, te vertrouwen en eerlijk !!
Voila ... nu weet je (bijna) alles ;)
Ik vrees dat ze je goed om de vinger heeft gewonden, daarna verdwijnt ze in het niets
 
Terug
Bovenaan Onderaan