WHEM Kim, Heist-op-den-Berg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
yes, een oudere dame ik denk een eind in de 50, begin 60. Beetje een zotte doos, maar wel een sympathieke madamme die haar job zeer gedreven en graag doet. Haar lichaam maar vooral in haar gezicht merk je de sporen van de ouderdom, maar dat is ergens logisch. Ze is wel nog slank met B-cup siliconen borstjes.
Als je daar doorheen kan kijken kan je met haar best wel een geile tijd hebben. Al haar gaatjes staan ter beschikking. De kamer bij haar is mooi ingericht met de nodige spiegels en gekleurde lichtjes.
Ik ben er 2x geweest... telkens haar gevraagd om bepaalde kleding aan te doen wat ze telkens ook graag deed.
Laatste keer dat ik bij haar was haar gevraagd rode lieslaarzen aan te doen en venitiaans masker. Vervolgens haar gevraagd om een striptease terwijl ik naakt in de sofa naast het bed al met mijn keiharde paal zat te spelen. Het was duidelijk dat ze niet gewoon was van een striptease show op te voeren, maar ze deed het toch. Ze kroop nadien op handen en voeten tussen mijn benen en begonnen met lekker te pijpen. Dit doet ze goed... ze likt en zuigt je paal, gaat deeptrought, waarna ze na een tijdje afzakte om mijn ballen en mijn sterretje te verwennen met haar mond.
Uiteindelijk naar het bed verhuist waar ik haar gelikt en stevig gevingerd heb. Ook haar kontgaatje meegenomen... ze kreunde goedkeurende en moedigde me aan verder te doen.
Nadat ze me terug lekker keihard had gezogen haar in doggie en zijdelings genomen in haar beide gaatjes (met condoom uiteraard!). Uiteindelijk toen ik het niet meer kon houden mijn lul uit haar kont gehaald en alles over haar gezicht gespoten. Ze gaf de indruk dat ze dit niet zo geweldig leuk vond, maar ze zei er niks van.
Na het bekomen en het opfrissen maakte ze aanstalte voor nog een ronde... ze was behoorlijk geil geworden. Ik had echter geen tijd meer en ben vertrokken.

Conclusie: oude, slanke maar geile dame waar veel mogelijk is. Ik betaalde 130€/u.
 
Op Hookers was er sprake dat dit een omgebouwde vent zou zijn...

Ben het niet gaan checken maar haar lichaamsbouw ziet er in elk geval nogal vreemd uit...
 
Recent niet, voor Corona. Wat ik me nog herinner was dat zij een vriendelijk oudere dame was (toch de looks van 60) met een grote clitoris. Zeer uitgebreid dienstenpakket voor lage all in prijs maar vond het toch niet super. Eenmalig bezoek. Ontving toen in Itegem/wiekevorst
 
Terug
Bovenaan Onderaan