Recensie Chloë vh Kim,Salon261 (Voorheen House of Dreams) 4,23 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Chloe
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar weekjes terug heerlijke date met Chloe gehad! Enige waar ik spijt over heb dat niet veel eerder gedaan heb..... Vrees dat dit verslavend gaat werken.....
...
@Chloe dank voor gezellige date!
 
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke dame, maar naar mijn mening een tikkeltje 'overhyped'. Ik kan eigenlijk niets negatiefs over haar zeggen, maar ik vond het ook geen fantastische ervaring. Het was prima, maar niet uitzonderlijk: gewoon wat je mag verwachten van een degelijke DVP. Iedereen heeft uiteindelijk natuurlijk zijn eigen perspectief / beleving, maar ik vond het nodig om deze kanttekening te plaatsen met het oog op de (veelal) lovende recensies hier.

Ik heb verder niet veel om toe te voegen, maar ik wil nog wel een korte opmerking maken over haar uiterlijk. Ik zou haar niet dik willen noemen, maar ze is zeker iets 'voller' -- en niet alleen bij haar billen en borsten. Ze heeft (volgens mij) geen buikje, maar ze heeft behoorlijk wat vet in haar armen en benen, waardoor ze er nogal gezet / fors uitziet. Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik geef zelf de voorkeur aan een wat 'eleganter' postuur (in combinatie met 'plastic' rondingen). Dat heeft overigens verder weinig invloed op mijn algehele ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Heeft inderdaad wat hulp gehad met haar lichaam [...]
Nou.. 'wat' hulp? Meerdere borstvergrotingen, meerdere bilvergrotingen -de volgende staat alweer gepland- opgespoten lippen, onder de tattoos, nepwimpers, extensies.

Maar behalve dat is het inderdaad een hele leuke, communicatieve en lieve meid.

Afgelopen week geweest. Had met strap-on gevraagd maar haar straps paste niet meer omdat haar billen zo dik waren geworden. Fijn dat ze GFE aanbiedt waarbij ze lekker tongt. En ook bij het pijpen ging ze helemaal los op m'n pik, ballen en dat stukje tussen anus en balzak. Geen idee hoe het heet maar om daar gelikt te worden is best lekker.

Klik was er zeker dus als het je type is kan ik haar van harte aanbevelen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In mijn missie naar het uitproberen van de meest geweldige billen die we hier in NL te bieden hebben, is het alleen maar gepast om gelijk een van de forum-favorites te bezoeken, Chloe van Salon261.

De journey begint natuurlijk op de website van salon261 zelf, waar ik me al wou oriënteren door middel van de aangeboden foto's en beschrijvingen van Chloe. Zelf werd ik niet helemaal warm en enthousiast van deze foto's: deze waren saai, de vastgelegde lichaamsonderdelen waren niet heel bijzonder en begon ik zelfs te twijfelen of deze dame het wel waard was om te bezoeken.

Maar goed, toch maar een appje gestuurd en zo een afspraak gemaakt. De communicatie via Whatsapp verliep prima en kon zo, op dezelfde dag, een afspraak maken.

Eenmaal aangekomen en wat ongemakkelijk te moeten wachten in de wachtruimte, kwam Chloe aanlopen, en ik schrok toch even want ik had niet verwacht dat het zo een mooie verschijning zou zijn! Na de kamer gelopen werp je toch een aantal blikken naar de achterwerk en raakte ik al wel aardig enthousiast! Ze heeft grote en zachte billen, met grote tattoos langs haar benen lopen. In vergelijking tot andere reviews vond ik haar achterwerk er niet perse super nep uitzien, dat zijn ze natuurlijk wel, maar het sierde haar wel netjes.

Eenmaal uitgekleed op bed hadden we een informele kennismakingsgesprek waarin ze ook probeert te peilen wat je wel en niet lekker vindt, en wat je verwachtingen zijn. Dit vond ik zelf heel fijn en ongedwongen gaan.

De handelingen zelf waren erg goed, en kom je er snel achter dat Chloe een ervaren dame is, die heel goed weet wat ze doet. En dit is ook een grote reden dat ik van mening ben dat ze zeker een herhalingsgevaar is, puur omdat alles zo professioneel maar tegelijkertijd leuk verliep.

Nog even leuk, Chloe vertelde me dat ze een geneeskunde student is die zich nu in haar tussenjaar bevindt. Zelf denk ik, bespaar mij deze verzonnen persona, want ik geloof het toch niet. Maar ergens ook weer leuk om te zien dat ze de klant wilt meegeven dat je het met een intelligente dame te maken hebt. Een echte vakvrouw dus! :p

Ik geef de ervaring 5/5 sterren, en zijn deze billen getest!

- iktestgrotebillen
 
Ik ben een paar keer bij Chloe geweest. Wat een geweldig mooie vrouw is dat zeg. De foto's doen haar tekort, vind ik.

Je wordt ontvangen in een keurig wachtruimte en ze doet precies (en nog wat meer, want ze doet echt haar best) wat afgesproken is. Ik hou daarvan! Hollandse dame dus je kunt ook goed met haar praten. Gewoon een heerlijke DVP. Jammer dat ze nu in Alphen aan den Rijn zit en niet meer in Utrecht en Amersfoort. Want Alphen aan den Rijn is net te ver....

Kortom: ik kan haar aanbevelen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan