Recensie Kim, Leuven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kareltje1234

Wandelaar
26
22/09/22
18
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
of ook :

Dat ze er niet allemaal uitzien als op de foto, daar kan je van uit gaan, maar het viel nog mee.
Dat is dan het enige positieve wat er te melden viel.
Had afgesproken om 16u, was op tijd daar, maar zag een andere man net voor mij binnengaan. Dacht geen er er zullen daar meer DVP's zitten, maar toen ik haar een bericht stuurde dat ik er was, moest ik nog even wachten. Dat even wachten is tenslotte een half uur geworden. En die man kwam uit haar kamer, dus alhoewel ze met mij had afgesproken, had ze nog iemand anders laten komen op hetzelfde tijdstip.
Had voor een uur betaald, en dat is na veel aandringen slechts 40 minuten geworden.
Ik had haar deze middag een whatsapp gestuurd met wat ik verlangde, en dat was allemaal oké. All in service had ze geantwoord.
Alhoewel ik gevraagd had het rustig aan te doen, zorgde ze dat ik zo snel mogelijk kwam, en daarna wat massage omdat ik er op aandrong daar te tijd nog lang niet voorbij was. Op een moment zei ze dat de olie bijna op was, en kan ik gaan douchen. Toen ik vroeg me helpen af te drogen zei ze me dat ik geen baby meer was.
Fisting was met moeite 2 vingers en dan was het nog constant "easy" en trok ze zich terug
Alhoewel er voetfetish bij stond en tijdens de "massage" even vroeg om ook mijn voeten even onder handen te nemen ging dat niet.
Tijdens het bezoekje was ze ook met haar GSM bezig en te praten met een vriendin die er naast in de badkamer zat.
Absoluut niet leuk als je alleen bent en toch een beetje GFE verwacht.
Ik vond van deze DVP geen review, maar aan de hand van haar profiel leek het veelbelovend.
Ik ga niet echt dikwijls wandelen, maar dit was de grootste teleurstelling die ik ooit meegemaakt heb.
Veelbelovend, maar niets waard :-(
 
Laatst bewerkt:
 
Ik heb dat profiel al twee keren gemeld bij Redlights. De eerste keer hebben ze haar verwijderd, maar ze blijft terugkomen en er blijken niet zoveel controlesystemen te zijn daar ... :-(
 
Ik heb dat profiel al twee keren gemeld bij Redlights. De eerste keer hebben ze haar verwijderd, maar ze blijft terugkomen en er blijken niet zoveel controlesystemen te zijn daar ... :-(
RL doet weinig tot niets met je meldingen. Dat profiel met diezelfde fake foto's komt al jaar en dag terug.
Als het geld opbrengt doen ze er niet veel moeite voor.
Het feit dat veel van die profielen als gevalideerd getoond worden toont aan dat ook dat proces niets voorstelt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan