WHEM Kim Lokeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vleugel

Vaste klant
100
12/05/22
6
Dag allemaal, ik moet binnenkort in lokeren zijn.
Dacht het noodzakelijke te koppelen aan het leuke 😊.

Iemand al met Kim een date gehad in Lokeren?

 
Aan iedereen hier, ik zou het niet aanraden.
Ben een jaar of twee geleden al eens geweest en viel toen wel mee, heb haar toen geneukt in de velden van Zele.

Ben er een paar weken terug nog eens geweest en dit was echt een tegenvaller.
Na afspraak ernaartoe gereden om haar op te pikken voor cardate, kwam ze afgewandeld met een roze jurkje dat er uit zag voor een kind, met een gigantische zwarte plek op haar gat. (Waarschijnlijk van buitenseks ofzo)
Eenmaal in de auto kon ik bijna niet meer ademen door de liters goedkope parfum die ze op had.
Haar gezicht was ondertussen ook al niet meer wat het geweest is, doe maar zeker 10 tot 15 jaar bij haar leeftijd bij. Toen vroeg ze me of ik haar al kon betalen en dan met haar langs een sociale blok kon passeren want ze moest nog iemand terugbetalen ofzoiets. Op het moment dat ze uitstapte heb ik serieus overwogen om gewoon door te rijden maar aangezien haar handtas nog in de auto stond dan toch niet gedaan. Hierna dan toch maar verder gereden om haar te neuken in de bossen, de seks zelf was ok, haar lichaam is wel nog lekker zacht maar niets speciaals.


Dus al bij al, redelijke seks, maar alles er rond is marginaal
 
Hmmm, buitensex is natuurlijk ook niet makkelijk te vinden.
En staat al een tijdje op mijn to-do lijstje 🙂.
Als de sex nog cava is ga ik het er misschien toch op wagen.
Beetje zien hoe het afspreken verloopt...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan