Recensie Kim. Rendez Vous, Made 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcellus

Stamgast
Supporter
Forumpionier
253
03/07/21
473
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://rvp-girls.nl/dames/kim
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is geen recensie van mijn laatste afspraak met haar maar een weergave door de jaren heen.

Ik heb Kim leren kennen in juni 2014, Ik zag haar toen op de site staan en haar postuur trok mij wel aan. Zij is een mooie lange vrouw met zeer grootte zachte naturelle borsten (Cup E+) aan gezien ik toen nog niet echt met zulke borsten heb mogen spelen heb ik voor een date met haar gekozen. Toen ik haar in het echt zag was ik verkocht. Kim is een forse meid dit valt niet te ontkennen, Echter om te zeggen dat ze dik is nee zeker niet. Ik zou haar meer omschrijven als een mooie Hollandse boeren meid. Zowel op de kamer als buiten de kamer is zij ook zeer vriendelijk en gezellig. Ook als hebben we geen date een kort gesprekje zit er meestal wel in.

Ondertussen is het 2021 en we hebben al 13 keer de lakens mogen delen, ik denk dat er nog wel enkele malen bij gaan komen.

even wat nuance geven over de sterren welke ik heb gegeven
- Tongzoenen doet ze wel maar niet super vol, maar wel lekker
- Anaal heb ik 3 sterren gegeven, dit omdat we niet het beste standje konden vinden en ik niet de grootste penis heb en zij toch wel een stevige kont heeft.

voor de rest, ga er voor! Al is het alleen maar om met deze heerlijke borsten te mogen spelen.
 
Vanmiddag tijd doorgebracht met Kim.
Zoals Marcellus aangeeft een lange dame met naturelle Cup E borsten.
Kim is een zeer spontane dame en babbelt honderduit, PZC doet ze met gevoel en dat is altijd erg prettig om te ondergaan.
Zoals Marcellus ook al aangeeft, tongzoenen doet Kim, maar niet volluit en dat is jammer want voor de rest is het samenzijn plezierig verlopen.
 
Ik ben ook bij Kim geweest. Al een paar keer gezien. Ze doet meestal de deur open en dan kijk je meteen in haar decollete. Is wat voller. Heeft een guitig lief gezicht met halflang blond haar met een slag. E cup met mooie tepels en nog echt ook. Die deinen flink heen en weer plus een ontzettend lekker kutje. Daar heb ik lekker aan liggen likken. Nog getongzoend ook. Bovenop, zijwaarts, reverse en doggy gedaan. Wat een lekkere poes heeft ze. Zonder meer geslaagd. Krijg er nog een stijve van :)
 
Ik ben ook bij Kim geweest. Al een paar keer gezien. Ze doet meestal de deur open en dan kijk je meteen in haar decollete. Is wat voller. Heeft een guitig lief gezicht met halflang blond haar met een slag. E cup met mooie tepels en nog echt ook. Die deinen flink heen en weer plus een ontzettend lekker kutje. Daar heb ik lekker aan liggen likken. Nog getongzoend ook. Bovenop, zijwaarts, reverse en doggy gedaan. Wat een lekkere poes heeft ze. Zonder meer geslaagd. Krijg er nog een stijve van :)
Wat was je kwijt als ik vragen mag? Zie dat ze geen tarieven o de site hebben staan
 
Ik weet niet zeker of de Kim uit dit draadje nog bij RVP werkt. De link doet het niet meer en de Kim die op de site staat zonder foto is kleiner geloof ik.

Als je een lange dame zoekt kun je bij RVP ook bijvoorbeeld naar Tineke kijken.
 
nu je het zegt… had al wel gezien dat de foto weg is. Echter de link is ook aangepast bij alle dames staan nu nummers achter / bij. Ik begin nu ook te twijfelen. zou jammer zijn als ze weg zou zijn. Cupmaat c/d klopt ook niet.
 
Het lijkt er op dat RVP zijn dames op een andere link heeft gezet, als je in het archief gaat zoeken zie je bij alle dames met een oudere link dat deze niet meer werkt. Kijk bv maar eens bij Katja, werkt er nog steeds maar de link die hier verderop in de topic staat werkt niet meer.
 
Ik weet niet zeker of de Kim uit dit draadje nog bij RVP werkt. De link doet het niet meer en de Kim die op de site staat zonder foto is kleiner geloof ik.

Als je een lange dame zoekt kun je bij RVP ook bijvoorbeeld naar Tineke kijken.

Maar is dit dezelfde Kim die eerst met een foto (in de douche als ik het me goed herinner) op de site stond? Want die link werkt niet meer.
Bedankt voor je reactie. Met Tineke had ik niet zo'n click. Ik zoek een gfe met een niet rokende dame (heb zelf een beetje astma). Heb je een tip voor me
 
@hencky

Kim rookt niet en is een hele lieve vrouw,. Ik weet niet wat jij precies onder een GFE verstaat, maar het is heel relaxed met knuffelen, strelen en geïnteresseerd zijn in jouw als mens als je ook respectvol naar haar bent. Persoonlijk zou ik het niet direct een volle GFE noemen, maar eerder dat Kim simpelweg zo is. Als je verzorgd, respectvol en vriendelijk bent, krijg je er een date voor terug die veel meer is dan even op-en-neer en ik ga maar weer.
 
@hencky

Kim rookt niet en is een hele lieve vrouw,. Ik weet niet wat jij precies onder een GFE verstaat, maar het is heel relaxed met knuffelen, strelen en geïnteresseerd zijn in jouw als mens als je ook respectvol naar haar bent. Persoonlijk zou ik het niet direct een volle GFE noemen, maar eerder dat Kim simpelweg zo is. Als je verzorgd, respectvol en vriendelijk bent, krijg je er een date voor terug die veel meer is dan even op-en-neer en ik ga maar weer.
Dank je. Heb nu een goed beeld van Kim. Maar een keer een reisje naar Made gaan doen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
RDV stond al heel lang op mijn lijstje om eens een keer te bezoeken, maar door de afstand kwam het er maar niet van.
Tot dat ik een paar weken geleden in Breda moest zijn voor mijn werk, die kans kon ik niet laten liggen.
Ik was er op een vrijdagochtend, uurtje of 11 denk ik dat het was.
Er waren wel wat dames aanwezig zag ik op de website, dus met een goed gevoel effe snel de trip Breda - Made gemaakt.

Aangekomen bij het huis zag ik via de parking een aantal dames lopen maar bij binnenkomst kreeg ik te horen dat op één dame na iedereen aan het wachten was op afspraken, bummer.
De zuiderse dame die zich voorstelde was helaas niet mijn type (naam niet blijven hangen) afdruipen dus... maar ineens kwam er toch nog iemand snel het "voorstelkamertje" binnen.
Kim, met alleen een handdoek om. Ze kwam net onder de douche uit, de dame die de deur open deed was haar even vergeten :)

Kim werd het, niet een type waar ik al vaak voor gekozen heb (ik hou meer van minder volle dames met kleine borstjes) maar haar spontaniteit en lach maakte veel goed.
Op de kamer gekozen voor pijpen zonder gekozen, daar wordt standaard 50€ voor gevraagd in dat huis, in totaal was ik 180€ kwijt voor 45 min, dat was achter gezien zeker genoeg...

We hebben samen gedoucht en dan het bed op.
Alles verliep een beetje standaard moet ik helaas zeggen, eerst zij wat likken en teasen, gevolgd door een pijpbeurt.
Daarna heb ik wat met haar tieten en met haar poesje gespeeld en gelikt. Toen ik dan van tussen haar benen omhoog kroop pakte ze meteen een condoom.
Die ging errond en toen kwam ze op me zitten en heeft me in cowgirl afgereden tot ik in haar spoot.

Voor mij is er helaas geen herhalingsgevaar, ze is lief, spontaan, grappig... maar ik kon me achteraf gezien (waarschijnlijk omdat ze toch niet helemaal mijn type is) niet volledig laten gaan en bleef de sex toch een beetje afstandelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Met enige regelmaat ga ik naar Rendez Vous. Dit keer eens met Kim afgesproken. Kim is echt een hele fijne aardige dame waarmee je een prima gesprek kan hebben over van alles en nog wat. Daarnaast is ze ook lekker actief. Eerst even lekker opfrissen en het ijs breken daarna op het bed elkaar ontdekken. Snel over gegaan naar een prima uitgebreide pijp beurt terwijl ik met haar lekker borsten speel. Tussen door wat rust (ik neem graag de tijd) daarna haar smakelijke kutje gelikt en gevingerd waar ze enthousiast in mee gaat. Na wat standjes intiem heerlijk klaar gekomen. Het was een uitstekende date met een sympathieke en leuke vrouw.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://rvp-girls.nl/nl/kim/53587
Totale kosten (in euro)
370
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als afsluiter van dit jaar gekozen om nog even naar Kim te gaan. overdag even een mail gestuurd om een afspraak te maken in de avond. Daar aangekomen deed zij zelf de deur open aangezien zij mij al had aan zien komen. en kon gelijk betalen en naar de kamer. hier weer 2 uurtjes van elkaar mogen genieten. na de 1e ronde lekker in bad n zitten kleppen over van alles en nog wat. Aangezien ik haar al een ruimte tijd ken gaat alles lekker vloeiend tussen ons en weten we wat we bij elkaar mogen doen.

Kim wat blijf je toch een lekkere chick ! Tot volgend jaar weer !
 
Als afsluiter van dit jaar gekozen om nog even naar Kim te gaan. overdag even een mail gestuurd om een afspraak te maken in de avond. Daar aangekomen deed zij zelf de deur open aangezien zij mij al had aan zien komen. en kon gelijk betalen en naar de kamer. hier weer 2 uurtjes van elkaar mogen genieten. na de 1e ronde lekker in bad n zitten kleppen over van alles en nog wat. Aangezien ik haar al een ruimte tijd ken gaat alles lekker vloeiend tussen ons en weten we wat we bij elkaar mogen doen.

Kim wat blijf je toch een lekkere chick ! Tot volgend jaar weer !
Inderdaad ze is een geweldige vrouw ! 🥰 en ze is ook nog mooi om te zien en super lief aller beste wensen voor Kim in 2023 🤩
 
Op vrijdag 7 april 2023 de stoute schoenen aangetrokken en privéhuis Rendez Vous te Made bezocht. Na binnenkomst hebben enige dames zich voor gesteld, waaronder Kim. Gekozen voor Kim en geen seconde spijt van gekregen. Kim, je was geweldig!

Je kwartvoordrietje
Dit kan ik dele met jou KIM !! Is een super vrouw lief aardig ,en heeft een prachtig mooi lichaam 🥰dat je genoten hebt weet ik zeker wauw 🤩
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent een uurtje bij Kim geweest. Omdat dit een blinddate was wist nog niet zo goed wat ik moests verwachten, maar de reviews hier maakte mij nieuwsgierig. Kim is een lange vrouw met een natuurlijke mooi gevormde grote boezem en een fantastisch (iets voller) lichaam, precies het type waar ik erg van hou.

Eenmaal op de kamer merk je gelijk dat Kim een erg gezellige dame is met een vlotte babbel waar je een leuk gesprek mee kan hebben, ze lijkt ook erg geïnteresseerd in je te zijn.

Na samen even gedoucht te hebben kon het feest beginnen.

Na een korte maar prima pijpbeurt, mijn jongeheer tussen haar prachtige en enorme voorgevel gelegd voor een heerlijke boobjob, wat een genot was dat. Omdat ze zelf haar tieten vasthoud en lekker om je piemel heen beweegt was het oppassen om niet te snel al te komen. Hierna overgegaan in cowgirl. Als een ware amazone heeft ze me hiermee tot een hoogtepunt bereden, dit terwijl ik lekker met haar enorme tieten aan het spelen was. Na 20 minuutjes pauze waarin we een leuk gesprek hadden over van alles en nog wat, was het tijd voor (een korte) ronde 2. Hier gekozen voor nog een boobjob om vervolgens na enkele minuten over die prachtige joekels heen te komen.

Al met al een geslaagde date gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan