Recensie Kim (Roe), Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bobo

Newbie
2
30/10/22
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na familie bezoek het nachtleven van Amsterdam aangedaan en geëindigd op de hoek in een café Achterzijds Voorburgwal.Na de laatste pintjes een bezoekje gebracht bij Kim iets verderop.Zij liet mij op een klein menukaartje zien welke mogelijkheden er waren.Bovenaan stond anaal 200€.Welnu dat vond ik een mooie afsluiter aan mijn bezoek in Amsterdam.Kim is een knappe verschijning en zeer vriendelijk in omgang.Na het nodige voorspel heb ik haar stevig doggystyle in haar kontgaatje geneukt met het zweet op mijn rug.Ze had er veel plezier in en ik ben heerlijk in haar kont klaargekomen.Bij vertrek kreeg ik nog een chocolade aangeboden en kus op de mond.Mij gelukkig uit de voeten kunnen maken aan al het wandelpubliek en onderweg naar huis een big smile on my face van mijn sexervaring met Kim.
 
Ja Angelbatman wij hebben dezelfde Kim bezocht na het lezen van jouw recensie.Zij had de menukaart verpakt in een fotolijstje ie zij zaterdag had laten maken.Haar collega's hebben ie ook ivm de toeristen.Achteraf had u meer keus voor 240€.Mocht Amsterdam u niet bekoren dan is het Schipperskwartier met Villa Tinto een goed alternatief.Succes.
 
Ja Angelbatman wij hebben dezelfde Kim bezocht na het lezen van jouw recensie.Zij had de menukaart verpakt in een fotolijstje ie zij zaterdag had laten maken.Haar collega's hebben ie ook ivm de toeristen.Achteraf had u meer keus voor 240€.Mocht Amsterdam u niet bekoren dan is het Schipperskwartier met Villa Tinto een goed alternatief.Succes.
Die chocolade had ik aan haar gegeven :cool:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan