Recensie Kim(ROE), Den Haag, Doubletstraat 1A K2 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rick666

Wandelaar
Forumpionier
82
09/07/21
203
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik was al een tijdje niet in de Doub geweest en wilde mezelf op 2 Januari trakteren op een nieuwjaars-wip.
Rond het 1300 uur wandelde ik de straat in vanaf de Paviljoensgracht en was lichtelijk teleurgesteld in het aanbod.
Veel lege panden en een aantal bekenden maar niemand waar ik graag mijn zaad wilde achterlaten.
Alexandra op 16A, Maya op 23 k1, Amy op 22 k3, een dame op 29 k2, een zigeuner-dame op 37 k2, andere Maya(ik doe alles met condoom) op 73 k1, Maria op 75 k3 en Antonia op 75 k4.

Ik had al een aantal rondjes achter de rug en ik overweegde Nena op 16 k1, niet vanwege haar uiterlijk maar haar bejubelde pijp-kunsten, maar zag er toch vanaf en besloot maar weer in mn autootje te stappen mede vanwege het kut-miezerige regenbuitje.
Richting de Paviljoensgracht zag ik in mijn ooghoek op 1A k2 en aantrekkelijke skinny Roemeense, redelijk lang door haar hoge palen en een frisse uitstraling.
Ze was in gesprek met een oudere heer die bij haar binnenstapte en ik besloot nog een paar rondjes te wachten tot ze weer vrij zou zijn.

Een half uur later zag ik haar gordijntje open en ik vervoegde me naar haar raampje.
Het babbeltje was naar behoren, ze kwam relaxed over en ik vond haar lijfje prachtig.
Het start-tarief was 50 met een pzc-toeslag van 30 voor 15 minuten.
Eigenlijk vind ik dat teveel maar haar uiterlijk en praatje waren voldoende voor mij om hiermee akkoord te gaan.

Rustig uitkleden en terwijl ik mijn pik aan het wassen was keek ik naar haar terwijl ze volledig naakt op het bed zat met haar hoge palen die ze aanhield.
Ik nam plaats op het bedje en terwijl ze op haar knieeen tussen mijn benen zat kon ik haar 22-jarig lijfje betasten.
Een slank lijfje, een strak buikje en heerlijke kleine tietjes maakten mij blij.

Ze betastte mijn pik met haar kleine handjes met mooie nagels en al snel nam ze mijn lul in haar mondje.
De aanblik van dit jonge meisje die aan de slag is terwijl ik naar beneden kijk of de aanblik via de spiegel maakte mij goed geil.
Dit meisje pijpt niet diep maar kijk mij wel aan als ik er om vroeg.
Er zat wel wat druk op want al snel vroeg ze om te neuken maar ik wilde dat ze nog even aan mijn eikel en paal wilde likken.
Ook het bekende hoeren-trucje van 'last van mn kaken' accepteerde ik en ze pakte een condoom om mijn penis te verpakken.
Ze vroeg welke standjes ik wilde en ik antwoordde missio en klaarkomen in doggy-style.

Ze ging al gauw in haar werk-stand op de rug en ik bewonderde even het naakte en slanke lijfje van dit meisje terwijl ik tussen haar benen zat, klaar om haar te penetreren.
Mijn pik schoof makkelijk naar binnen zonder zoeken en gestaag begon ik haar te pompen terwijl ze mij vriendelijk bleef aankijken.
Ik genoot van de aanblik van mijn pompende verdwijnende pik in haar strakke kut, haar strakke buikje die ze een beetje inhield en haar lange benen langs mijn oren.
Het tempo ging al flink omhoog en ze gaf geen kick.
Ik vroeg haar om om te draaien en ze draaide zich meteen om, op de juiste hoogte en open.
Haar kont zag er prachtig uit en haar kontgaatje was schoon en mooi gevormd in combinatie met haar heerlijke reet.
Ik stootte mijn pik naar binnen en het zicht op mijn lul die langzaam naar binnen ging maakte me gek van geilheid.
Ik ramde haar flink van achter en knalde door totdat ik het condoom volspoot.
Tevreden.

Kim is een leuke hoer en ik vind dat ze er prachtig uitziet.
Haar service is standaard en beperkt, ze wilde bijvoorbeeld niet mijn ballen likken.
Haar pijpkunsten zijn minimaal, niet met overgave, alleen de eikel in de mond, niet sloppy en zeker geen deepthroat.
Intiem was daarentegen prima maar ik ben dan ook niet echt een door-neuker.
Kim is een leuke meid qua sociale vaardigheden maar de mogelijkheden in combinatie met de prijs zorgen er waarschijnlijk voor dat het bij dit ene bezoekje blijft.
Als cum-dump is ze ideaal.

PS. Kim is net vier dagen aan de slag in de Doub, wil graag in NL blijven terwijl ze in de Doub zal blijven werken
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
van de week langs bij deze nieuwe dame was helaas erg teleurstellend overigens in het rode licht moet je niet naar een donker blondine gaan zoeken maar bijna zwart haar komt door het rode licht bij binnenkomst me tool gewassen en plaats genomen op bed gelijk ging het condoom om me slappe lul min puntje. toen ging ze me pijpen alleen het topje in haar mond verder ging ze niet en tussen door veel trekken en op haar telefoon kijken ik zei stop me lul dieper in je mond en suck deeper met veel tegen zin ging haar hoofd dieper maar niet echt van harte. hierna ook zij op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en heb haar hard gepompt gelijk ging er een handje tussen ik moet toch klaar komen in haar maar zelfs dit ging niet meer of we hadden echt geen klik heb me kleren aan gedaan en ben weg gegaan
ja ze is jong maar ze is zeer geraffineerd laat je niet verleiden door haar leuke gezichtje een TMM sorry broeders dit was echt een slecht begin van het jaar helaas....
 
van de week langs bij deze nieuwe dame was helaas erg teleurstellend overigens in het rode licht moet je niet naar een donker blondine gaan zoeken maar bijna zwart haar komt door het rode licht bij binnenkomst me tool gewassen en plaats genomen op bed gelijk ging het condoom om me slappe lul min puntje. toen ging ze me pijpen alleen het topje in haar mond verder ging ze niet en tussen door veel trekken en op haar telefoon kijken ik zei stop me lul dieper in je mond en suck deeper met veel tegen zin ging haar hoofd dieper maar niet echt van harte. hierna ook zij op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en heb haar hard gepompt gelijk ging er een handje tussen ik moet toch klaar komen in haar maar zelfs dit ging niet meer of we hadden echt geen klik heb me kleren aan gedaan en ben weg gegaan
ja ze is jong maar ze is zeer geraffineerd laat je niet verleiden door haar leuke gezichtje een TMM sorry broeders dit was echt een slecht begin van het jaar helaas....
Dus een TMM volgens jou?
Dat is ook de reden, dat ik vaak snel voorbij de jonge Roemeense meiden loopt, de kans dat je een slechte service krijgt is mij te groot.
 
Zag haar gisteren ook.
Mooie jonge slanke meid.
Lekker makkelijk geld verdienen zo, 50 euro per keer en dan niks doen.
Als je niet eens wilde doorpompen tot het einde, was het wel heel slecht.
inderdaad, dat zou je voor een nieuwe meid niet verwachten, zo'n slechte service.
Of ze heeft eerder in een andere stad gestaan, en is niet nieuw in het vak, maar nieuw in Den Haag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan