Recensie Kimberly, Apeldoorn 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Viking86

Newbie
8
01/07/22
19
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kimberly-bloedgeil-26-jaar_8085778
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb Kimberly op bezoek gehad en ben helaas niet tevreden. Haar advertentie is in het Nederlands en ook het app contact ging in het Nederlands, helaas bleek de dame zelf geen Nederlands en heel gebrekkig Engels te spreken. Ze hurkte al direct voor mij neer waarbij ze bij het aanraken van mijn benen al begon te kreunen, nu heb ik best prima benen maar om dan al te beginnen met kreunen is wel een nieuwe. De rap muziek die ze op had gezet, hielp voor mij persoonlijk niet mee, gelukkig werd ze halverwege gebeld waardoor de muziek stopte.

In haar advertentie staat ook dat ze zoent, nou dat doet ze niet. Jammer, want dat vind ik één van de belangrijkste dingen op een afspraakje. Voor de rest leek het wel een programma dat ze afwerkte zonder enige emotie. Het pijpen deed ze prima met haar volle lippen en ook haar borsten zijn een genot (wel siliconen)

Na een uurtje gaf ze aan moe te zijn en op te willen houden ook al hadden we voor 1,5 uur afgesproken (op zich was ik ook wel klaar met haar dus ik deed er niet moeilijk over)
Voor het tarief dat ze hanteert vind ik haar geen aanrader, mede omdat ze oogde alsof ze er geen zin in had.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan