Recensie Kimberly, Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

cm44

Newbie
1
26/05/24
0
//mod.edit; verplaatst uit whem. Helaas geen active ad gevonden.
Verzoek aan schrijver om aan te vullen.

Hoi wandeling nou ik heb sinds een paar maanden soms wekelijks contact met kim en wat een leuke aardige dame is dit zeg. Ze is mis een beetje prijzig maar geloof me daar geeft ze ook veel voor terug. Een luisterend oor normaal contact kijkt totaal niet op de klok en is eerlijk en rechtdoorzee. Daarbij zijn denk ik 99% van de andere dames fake of oplichters wat ik vaak heb mee gemaakt. Afgelopen woensdag hadden we nog een leuke avond met elkaar in een hotel omdat ze niet kan ontvangen maar lekker samen hapje gegeten daarna wat gedronken. Daarna heerlijke sex gehad met elkaar en daar geniet ze zichtbaar van. Dus kan me jullie recensies niet voorstellen. Ps ze weet dat ik deze recensie schrijf dikke kus lieverd

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk er is verder niks mis mee met deze dame maar je moet er ook bij vertellen dat boven het bedrag dat je haar betaald wat best al aan de hoge kant is haar ook nog moet ophalen waar ze woont en ook nog eens de hotel kosten zelf moet betalen, dus wordt het een behoorlijk prijzige date, als je het kan betalen is er niets aan de hand,
Je komt dus zowat boven de € 400 voor anderhalf uur, pfff , aardig wat geld zou ik zo zeggen.
…………..en je moet haar ook weer naar huis terugbrengen want ze heeft geen rijbewijs.

Terug
Bovenaan Onderaan