WHEM Kimberly

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja dat vond ik toen ook ,maar dat was voor de verbouwingswerken en toen was de prijs nog 150€/h. Vind het nog steeds een mooie vrouw maar de borsten zijn iets overdreven naar mijn mening
Is nu 200 geen probleem maar dan moet de sex ook goed zijn gfe ervaring. Probleem is dat ik de laatste jaren serieus verwend ben geweest. Dus de service moet uitstekend zijn.Zie graag grote borsten dus geen probleem voor mij.😉
 
Is nu 200 geen probleem maar dan moet de sex ook goed zijn gfe ervaring. Probleem is dat ik de laatste jaren serieus verwend ben geweest. Dus de service moet uitstekend zijn.Zie graag grote borsten dus geen probleem voor mij.😉
Voor mij zijn grote borsten ook geen probleem maar ik vond ze met naturel borsten mooier was alles meer in verhouding. Maar dat is haar keuze natuurlijk. Wacht op de recensie 😉
 
Heb enige jaren geleden met haar afgesproken in een suite te Antwerpen voor een trio met Nicky Bukkake. Nicky zegde op het laatste moment af, maar heb de afspraak met Kimberly toch gedaan, omdat ze zo'n kinky uitstraling had. Seks viel zeer goed mee en ze liet veel toe. Herinner me dat PZC, tongzoenen, beffen en diep vingeren geen probleem was. Ik mocht haar ook vrij hard nemen en meerdere keren klaarkomen in het uur. Na afloop waren we beiden erg bezweet en heb ik haar nog heftig gevingerd onder de douche. Prijs was toen 120€ en ze had ook nog geen borstvergroting gehad.
 
Beetje raar dat dame met kinderen op tiktok filmpjes maakt tussen haar pikantere werk.

Mag toch hopen dat deze kinderen niet met het beroep van haar moeder worden gepest nu of later.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan