Recensie Kimberlyn, Wetteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flyboy

Newbie
23
05/07/23
7
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/hello-baby-kimberlyn-new-for-you.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame in Wetteren gaan bezoeken. De foto's waren veelbelovend en ik had er zin in.
Afspreken ging het een beetje stroef door te late antwoorden waardoor ik ook al aan het uitkijken was naar andere doelen.
Uiteindelijk aangekomen op het adres stuurde ze me nog een berichtje om even geduld te hebben zoals dat wel vaker voorvalt.
Bij het binnenkomen een goeie indruk doordat het de dame in kwestie was. De foto' s waren waarheidsgetrouw en verwelkomt met een kus op de wang.
Praten met deze dame was zo goed als onmogelijk doordat ze enkel Spaans machtig was. Het kussen was eerst met de lippen stijf opeen totdat ze doorhad dat ik een goeie mondhygiëne had en daardoor evolueerde het kussen naar passioneel tongkussen.
Haar slipje ging uit en daar was een gekromde piemel te bewonderen die in positie begon te komen, maar.... De Hygiëne liet het de wensen over. Piemel was duidelijk niet gewassen en rook naar urine. Een echte afknapper voor iets dat mooi begon te bloeien. Haar niet te lang gepijpt om mijzelf niet te lang te teisteren en ik maakte aanstalten om mij te laten pijpen. Ze nam een een condoom om mij te pijpen terwijl ik me wel goed gewassen had. Wel straf dat ik een ongewaste piemel zonder condoom kan pijpen en zij een proper exemplaar in de rubber steekt. Doordat ik niet echt geniet van pijpen met condoom dan maar rap proberen te neuken en mijn schup afgekuist.
 
15 cm zal de juiste afmeting zijn. Er ligt hier een meter voor mij om de inschatting te kunnen maken :D.
90% van de advertenties zijn altijd zwaar overdreven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan