KimberlyX Fuck Taste Five

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

floris

Vaste klant
248
05/11/21
323
7
KimberlyX organiseert sporadisch eens een gangbang. Deze keer in de Kolleblomme en wat een super GB. Ik was er gisteren bij. KimberlyX stond al lang op mijn verlanglijstje. Wat een heerlijke spontane dame. Altijd ros maar nu mooie bruine lange haartjes. Over de locatie ga ik zwijgen de dames daarentegen verdienen een dikke pluim. Net na 12h werd de start al gegeven. Voor het eerst zag ik een dame, KimberlyX dus, die exact 3 uur non stop is bezig geweest. Ze kreeg er niet genoeg van. Werkelijk iedereen kwam aan de beurt een hele prestatie want er waren ongeveer 70 mannen op deze GB. Te druk maar ik kwam bij alle 5 de dames aan mijn trekken. De andere dames Kelly, Anna moesten niet onderdoen wat een activiteit. Nika speciale vermelding omdat ik ze anaal mocht neuken. De zwarte parel Shelia was mijn favoriet. Heerlijke middag die spijtig genoeg om 15h voor mij en vele anderen eindigde want dan kwamen de 50€ boys binnengestormd en is steeds op deze locatie de pret eraf.
 
Na zeer lang twijfelen stond di 7/3 met stip in mijn agenda om mijn eerste gangbang mee te maken.... met 2 feestjes in de buurt richting gent vertrokken en gelet op het tijdstip (13u30) en de voorspelde opkomst onderweg gekozen voor de kolleblomme, naar opkomst toe hier wel verkeerd gekozen.... was inderdaad zeer druk.
Voor de twijfelaars gewoon doen zou ik zeggen... even mijn eerste indrukken schetsen... ontvangen door Martin... het financiële geregeld, kort woordje uitleg over de kleedkamers en douche ( mijn complimenten trouwens voor zijn omgang)... dan richting de kleedkamer en voor je het weet sta je daar met een handdoekje rond je middel in de opzwepende muziek je ogen uit te kijken...
Even dacht ik, oei das niks voor mij hoe moet ik mij hier tussen wringen 😅... maar dit gaat gewoon vanzelf, ook echt geen haantjesgedrag ondervonden...
De dames dan... mijn favorietje was onmiddellijk de mooie verschijning van zwarte parel shelia... wat een body!! Heerlijk doggy en missio genomen...
Even iets aan de bar gedronken en dan aangeschoven bij kelly, zeer vriendelijke dame met een sappig gents accent, dan bedje ernaast richting nika... zalige pijpbeurt gekregen.... bij kimberly was het constant het drukst, zal voor een volgende keer zijn...
Balans... een goeie 2u binnengeweest, prachtige namiddag gehad en een nieuwe hobby erbij...
Minpuntje is idd de korting na 15u , wat voor een nog grotere drukte zorgt en de welke ik dan ook aan mij voorbij heb laten gaan....
Op naar een volgend feestje dus... enkel spijtig dat vooral de kaart bare-gangbangs wordt getrokken... wat voor mij wel een no-go is...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan