WHEM Kimi (japanse) Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is vandaag nog een marktplaats account aangemaakt met andere foto's en ander nummer.
Of iemand weet niet hoe marktplaats werkt of het is fake.
Ik zal eens proberen te contacten
 
Ik had het gezien
Reageerde via whatsapp
Hoorde eerst paar dagen niets
Tot ik plots met haar nieuwe nummer
om 00:05 gebeld werd dat ze tijd had
Ik lag al op bed dus ging er zeker niet heen

Ik weet het ook niet, maar het was in elk geval lief vrouwenstemmetje

Ben wel nieuwsgierig naar haar
 
Ik had het gezien
Reageerde via whatsapp
Hoorde eerst paar dagen niets
Tot ik plots met haar nieuwe nummer
om 00:05 gebeld werd dat ze tijd had
Ik lag al op bed dus ging er zeker niet heen

Ik weet het ook niet, maar het was in elk geval lief vrouwenstemmetje

Ben wel nieuwsgierig naar haar
Wel een ding dat zij jou zo maar op dat tijdstip belt, hoor!
Stel dat je op dat moment naast jouw echtgenote ligt! 😱
 
Ja, ik had gevraagd of ze ook nuru doet. Ja, 200 per uur. Vond ik wel duur, maar het is incl. intiem. Dat scheelt wel weer. Alleen vind ik het link om zo blind 200 neer te tellen. Straks valt ze tegen. Vandaar dat ik benieuwd ben of mensen ervaring met haar hebben.
 
Vorige week geprobeerd een afspraak te maken en ze ontvangt ergens in de zijstraatjes van China Town. Half uur voor de afspraak geen gehoor meer en pas in de nacht gaf ze pas een berichtje. Toen ik in het straatje kwam, kreeg ik ook niet zo'n goed gevoel erover.
 
En vervolgens? Wel of niet binnen gegaan?
Nee, vertrouwde het niet totdat ze nog ff zou opnemen. Daarnaast was haar naam toen Tina. Paar dagen geleden zag ik ook een andere advertentie met een andere dame (ook Japans) en die heette Kimi, en nu heet deze dame juist Kimi Ipv Tina. Dus ik begrijp het niet helemaal meer
 
Ik had het gezien
Reageerde via whatsapp
Hoorde eerst paar dagen niets
Tot ik plots met haar nieuwe nummer
om 00:05 gebeld werd dat ze tijd had
Ik lag al op bed dus ging er zeker niet heen

Ik weet het ook niet, maar het was in elk geval lief vrouwenstemmetje

Ben wel nieuwsgierig naar haar
Was dat met het nummer waarmee ze op MP adverteert (eindigt -621)?
Mogelijk is ze sinds kort in het land en had ze eerst nog geen NL mobiel nummer.
 
Dame is niet Japans maar Chinees, ik herken dat meteen.
Maar lieve dame die doet wat ze beloofd.
100 euro half uur massage met sex.
Doet geen nzc, dan weet je dat ook weer.
 
Gaat morgen weer even terug naar Spanje waar ze vandaan komt.
Daar zitten veel Chinese dames die momenteel niet best verdienen daar.
Je ziet nu veel Chinese dames in Nederland die dus ook Spaans spreken en goed ook.
 
Waarom?
Er zijn meer Chinese dames die beweren uit ander land te komen bv Japan of Korea of Taiwan.
Dit omdat het ze het idee geeft meer anoniem te zijn.
Je moet wat meer kennis van Chinese dames hebben, dan snap je het wel.
Zo hebben ze wel meer aparte ideeën of rituelen zoals schoenen uit en slippers aan, komt ook veel voor.
En ze hebben ook het idee dat men Chinese dames inmiddels wat gewoon vindt dus maken ze zichzelf wat
meer speciaal, denkend dat wij het verschil niet zien (wat vaak ook nog waar is ook)
 
Dame is even terug naar Spanje. Ze zegt dat ze snel weer komt, altijd maar afwachten.....
Ik heb Kimi onlangs bezocht, ze is overigens niet de dame van de foto's, die idd eerder Chinees oogt. Kimi is een zeer lieve mooie dame, die mij een fantastische GFE bezorgde. Ze is Japans, vertelde ze mij en ook dat ze naar Spanje zou gaan. Ik hoop dat ze daadwerkelijk terugkomt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan