Recensie Kimiko, Roosendaal 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

balzak

Newbie
6
28/08/22
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2296928-kimiko
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo medewandelaars,

Dit was mijn mijn eerste bezoek aan een dame en was ik enigszins huiverig voor, vooral door de foto's die ik online had gezien en door het feit dat er geen gezicht aan gekoppeld was.
Kimiko ontvangt in een klein rijtjeshuis in Roosendaal. Ze verwelkomt je persoonlijk en spreekt perfect Engels. Na het betalen neemt ze mee naar een klein kamertje, wat naar mijn mening een kaal en sfeerloos was, maar dat maakt verder niet uit

Ik moet toegeven dat de online foto's haar niet voldoende recht doen. In werkelijkheid is Kimiko een uiterst schattige en knappe Aziatische meid. Naar mijn ervaring doet ze haar werk vol passie en geniet ze er zelf echt van.

Een klein nadeel is dat ze alleen op maandag en dinsdag beschikbaar is. Desondanks ben ik bereid om tijd vrij te maken om haar te bezoeken, aangezien de ervaring zeer de moeite waard was.
 
Is ze Japans ? ,dat stond ieder geval in de advertentie van Sexjobs .
80euro voor 15min is wel veel ,heb ook contact gehad voor een afspraak,maar vind het wel duur dan .
 
Hey Rene, ze leek wel half japans en half een andere Aziatische etniciteit of blank. Maar het zou ook kunnen dat ze volledig wat anders is.

Het is maar wat je kan missen aan een dame. Voor mij was het op dat moment 80 euro en ik was ruim tevreden voor wat ik kreeg, maar ik kan mij wel voorstellen dat meer dan 50 euro voor 15 min wel prijzig is
 
Hi Balzak ,dit staat op sexjobs,
i am Kimiko, i love to have seks. Im a shy girl in real live but in bed i can be a freak. I love to have seks and love 2 take our time. So i hope to see you soon to give you the best time ever!



*I don't do Anal.


*I don't negotiate prices because I am worth my price,You'll know after we meet.


*Make an appointment with via WhatsApp in advance,before you want visit me.


Thank you for choosing my services, and i wish to have a fantasy time with you.

En Kimiko is een Japanse naam.
 
Dat klopt helemaal Balzak ,veel Chinese dames van plezier nemen een Japanse naam of zeggen dat ze Japans zijn om de prijs op te drijven,omdat er heel weinig of geen Japanse vrouwen dit wer doen .
Ieder geval bedankt voor de info.
 
ik ben het eens dat de voetfoto's mij de indruk gaf dat ze ouder was dan 30. Als je haar gezicht ziet schat je haar zeker wel tussen de 20-25

De foto liggend en met de paarse verlichting geven een beter beeld.

Ze heeft zwart middellang haar en een beetje chubby (niet dik) gezicht. Niet de smaak van iedereen, maar ik vind dat wel iets schattigs hebben.

Wat mij bij is gebleven is dat ze super schattig je recht in de ogen aankijkt tijdens de daad.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2296928-kimiko
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ik had dus nog nooit het genoegen gehad om een Aziatische dame te treffen..
ergens hield iets me telkens tegen..zal waarschijnlijk zo blijven in de toekomst..
en eigenlijk mijn eigen fout..in het profiel stonden al niet veel mogelijkheden..maar soms pakt dat op de kamer totaal anders uit wanneer je voor elkaar staat..
had haar de week ervoor al geappt..maar toen zat haar planning helemaal vol op de 2 dagen dat ze werkt ,maandag/dinsdag..
dus ..laten gaan..niet meer aan gedacht..

begint ze dus maandag uit zichzelf foto's en berichtjes te sturen en te vragen welke kleur lingerie het 'moest' zijn..met foto's van haar in vol ornaat erbij..
nou ben ik de moeilijkste niet en inmiddels had ik er wel zin in..dus reageerde ik ..en kreeg vrijwel meteen 3 timeframes terug wanneer ze tijd had..
de meeste dames kijken niet zo nauw daarmee..maar blijkbaar zij wel..mij best..
ze ontvangt in een klein rijtjeshuis in Kalsdonk/Philipswijk..en gelukkig deed ze meteen de voordeur open,want in zo'n buurt ziet iedereen alles..
persoonlijk denk ik ook dat ze Japans is..maar er ziet iets anders doorheen..en ze heeft heel duidelijk een amerikaans accent..ik liet ook wat typische US uitdukkingen vallen .en dat begreep ze maar al te goed..(i got sold down the river,..krijg je bijvoorbeeld niet bij het Engels dictee,maar ze snapte het goed zat)
normaal ietwat chubby is ze ,en best vriendelijk..maar ze blijft afstandelijk..ten alle tijden..echt een praatje zit er niet in bij haar..

het moest inderdaad allemaal gebeuren op een kamertje van 2 bij 4 met een 1 persoons bed..
en dat kan allemaal goed..weet ik maar al te goed..maar dan moet je wel een dame hebben die er zin in heeft en dat uitstraalt..
en dat is dus niet..kan een cultuur dingetje zijn..maar leuk is anders..
affijn pzc ging hem niet worden..handjob vooraf dan..maar mevrouw gebruikt veel alcohol om haar handen te ontsmetten en dan zo mijn pik(?)
toch nog hard geworden , condoom er om en 2 standjes gedaan..mevrouw is totaal ongeinterreseert verder..lacht inderdaad als een boer met kiespijn..
afgerond met een handjob en dat was het weer..
toen ik mezelf stond aan te kleden zag ik overigens dat ze op haar telefoon de timer had gezet..ze schrok toen ik daar wat van zei..
stond nog 5 minuten op..maar volgens mij klopt dat ook niet..whatever..
ze is overigens niet alleen in dat huis..want ik hoorde beneden wel degelijk volk..hoesten en lachen..maakt mij niks uit..maar als je dat niks vind?
en er stond een rek met schoenen vol verschillende maten in de gang..

lang verhaal kort..
ik ben natuurlijk veel te ervaren en te veel gewend door beeldschone Oostblokkers en latina's om hier nog iets van warm van te worden..
maar voor de beginners die het rustig willen proberen bij een rustig dametje?..wellicht is het iets..
kreeg overigens op dinsdag nog wel een appje of ik nog eens wilde..met een foto van haar erbij..
dus gebruik je dezelfde foon ,waar je vrouw of vriendin bij kan?..wees voorzichtig.

geen herhalingsgevaar van mijn kant verder..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
IK was net bij kimiko geweest! In het echt ziet ze er heel goed uit en is ze ook heel vriendelijk.

Het was in begin wel even spannend want je moet elkaar leren kennen of het lag aan mij. Maar na een paar minuten was echt wel fijn en voelde me erg op me gemak. Ik heb niets om over te klagen. Vond het persoonlijk wel fijn dat ze zo schoon is.

Ik vonde communicatie op de app ook heel duidelijk gewoon direct wat er wel of niet mogelijk was. Ben eigenlijk gekomen vanwege de after valentine aanbieding zo als ze het zei.

Ik ben tevreden heb een keer met een japaner naar bed geweest. Heb ook gevraagd waarom ze zo goed engels sprak dat kwam dat ze heel lang in europa heeft geleefd en toen hier heen is gekomen voor de studie.


Moet eerlijk zijn was geschrokken van de review maar vond het eerlijk gezegt wel anders als er was gezegt.

Ook gevraagd over de schoenen ze woont samen met een vriendin en die heeft ook gewoon een vriend of een man. Was bang dat ik zo belaagd worden 😅🤣🤣. Maar was geen geluid of weinig geluid te horen.

Sorry als mijn review slecht is of onduidelijk dit is mijn eerste keer. En wilde ook dingen laten zien van mijn punt na de andere 2 revieuws. Ik kom zeker terug!
 
Respecteer je mening maar ik lees al jaren mee maar nooit wat gezet nee. En heb vandaag pas een account aangemaakt klopt. Want wilde toch mijn verhaal delen van vandaag en bied ook netjes mij excusses aan als ik het slecht doe. Zal in de toekomst beter me best doen! Bedankt voor je feedback rintintin
 
Tja sorry hoor maar ik geloof het gewoon niet. Niet alleen omdat je vamdaag pas lid ben maar ook de opbouw van je review. WC eend dus.
ik wilde eigenlijk ook helemaal niet reageren..
want dan denken mensen nogal gauw 'heb je hem weer,schopt overal tegenaan met zijn groot bakkes'..

citaat..
'Ik ben tevreden heb een keer met een japaner naar bed geweest. Heb ook gevraagd waarom ze zo goed engels sprak dat kwam dat ze heel lang in europa heeft geleefd en toen hier heen is gekomen voor de studie.'..

dat vroeg ik dus ook aan haar ..kreeg GEEN antwoord terug..
het rare is ook dat Nederland ook in Europa ligt..en mevrouw heel duidelijk een zuid/west USA accent heeft..
eerder een schrikreactie vanuit haar kant ,toen ik dat zei..
toen ik vroeg of ze dus Japans was ,kreeg ik als antwoord terug ,i'm Asian..
yeah right..dat snapt de hond van de buren nogwel..
maar dat gaat ze waarschijnlijk niet delen..


citaat
'Ook gevraagd over de schoenen ze woont samen met een vriendin en die heeft ook gewoon een vriend of een man. Was bang dat ik zo belaagd worden 😅🤣🤣. Maar was geen geluid of weinig geluid te horen.'

begon ik ook over..
kreeg daar geen antwoord op..stonden ook duidelijk kinderschoenen in het rek..en het glas van de voordeur was helemaal ondergekliederd met wascokrijt..
toen ik er was hoorde ik wel degelijk nederlandse mensen praten in de bijkeuken

hoe en wat verder weet ik natuurlijk niet..maar zoveel Japanse of chinese mensen wonen er niet in Roosendaal..
dus ik denk dat ze 2 dagen per week dat kamertje mag huren en verder elders woont
ik zeg niet dat ze gedwongen word..maar het enthousiasme spatte er ook niet vanaf verder..

overigens appte ze maandag dus weer met foto's en aanbiedingen..dus aan klantenbinding werkt 'men' volcontinu
wel fijn ,als je foon een keer op tafel ligt en je spreekwoordelijke vrouw of vriendin opent het berichtje..
zoiets is vanuit een dame zeker not done..
 
Terug
Bovenaan Onderaan