Ik had al weer even app contact met Kim maar het kwam niet tot een afspraak inverband drukte van mijn kant.
Tot afgelopen donderdag!
Ik had voor 20:00 een afspraak in Best.
Dit werd helaas 15min later door de file dus dat netjes gemeld bij Kim.
Ik had een afspraak staan van 1,5uur.
Ze had mij vooraf gevraagd of ik nog wensen had, Ik had gevraagd om stocking en herfstkleuren.
Eenmaal binnen in de kamer stond ze daar in een mooi lange zwarte jas mij al op te wachten.
Ze begroeten mij met een lustige zoen. Ze ondeed zich van haar jas en er verscheen daar een mooie sexy vrouw met hele mooie sexy lingerie met stocking.
Al zoenend ondeed ze mij van me kleding en ik van haar mooie lingerie.
Ik begon Kim overal te strelen te zoenen en zo nu en dan een likje

We waren lekker bezig op de gang voor de spiegel.
Waarna ze mij mee nam naar de bank daar lekker liggen knuffelen stoeien en elkaar plagen.
Wat kan ik genieten van haar leuke lieve, gezellige, ondeugde aanwezigheid.
Alles kwam voorbij in de eerste 45min en ik ben zeker niet van het haast werk en ik wil lekker lang kunnen genieten. Maar ik kon het niet meer houden dus was de eerste ronden voorbij.
Daarna lekker samen in bad waar we de komende tijd bespraken sint en kerst en na +/_30min spelen met het fruit gingen we er uit.
Ze vroeg zullen we voor ronde 2 gaan dus ik zij laten we het proberen 10min later was ronden 2 al klaar wat is Kim een geweldige vrouw.
Daarna nog de gelegenheid om even te douchen betalen en er weer van tussen.
Met een glimlach op mijn gezicht richting huis en eenmaal thuis Kim nogmaals bedankt voor haar service.
Als ze lerares was en les gaf aan de jonge dames dan was het niveau een stuk hoger geweest hier op de site