Recensie Kimmetje, Zwolle 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jansen0570

Newbie
3
22/08/23
1
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jonge-blonde-dame-ontvangt_7460041
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eind vorig jaar na wat mailcontact afgesproken met Kim. Eerst wou ze op de eerste date alleen pijpen maar een paar maand later was intiem toch ook mogelijk. Ze ontving thuis in een nogal donker huis en liepen door de woonkamer in. Nogal onverwachts vroeg me me om me uit te kleden want blijkbaar moest het op de bank gaan gebeuren. Afgesproken voor pijpen zonder en daarna intiem met spuiten over haar buik/borsten. Dit laatste duidelijk benoemd omdat dit voor mij erg belangrijk was.

Pijpen deed ze prima maar helaas was beffen op de eerste date niet mogelijk en bleef het bij wat licht vingeren. Na het pijpen wou ze op de bank doggy gaan doen wat natuurlijk niet ging met over haar spuiten. Nogmaals gevraagd of ik over haar mocht spuiten en daarop volgde een 'we kijken wel even'. Door de onhandige houding op de bank ging het moeizaam en pas toen ik al begon te spuiten in haar zei ze dat over haar dan toch wel mocht (wat natuurlijk niet meer kon)

Al met al een hele matige ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaat!
 
Laatst bewerkt:
Kimmetje 2 x bezocht en beide keren voor alleen pzc , cim gekozen. Ze is niet super knap, maar voor een korte snelle date prima.
Maar .. vorige week opnieuw afgesproken ( vrijdag ochtend ) , dit op donderdag afgesproken via mail. vrijdag ochtend nog even voor de zekerheid gemaild of date doorging , ging probleem... helaas op het afgesproken tijdstip geen enkele reactie meer..
Er zijn betere dames, die duidelijk afspraken maken en nakomen.. dis Kimmetje maar overslaan :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan