WHEM Kimora, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was bij dr geweest voor een massage. De dame kan erg goed masseren met lekkere warme olie. Ze heeft me welkomsdrankje aangeboden en toen mocht ik op bed liggen en ze vroeg of ik soft of hard massage wil. Ik ben meer van de harde massage. Kort gezegd top masseurs
 
Ik zou der ver vandaan blijven; foto's zijn zeker niet van haar; ze heeft wel redelijk dikke kont maar der waistline is wat 'voller' zeg maar...De massage is op een vrij kort en vooral erg dun matrasje op koude stenen vloer; dat is waarschijnlijk waarom ze zelf der sokken aanhield lol. De massage was behoorlijk eentonig;steeds dezelfde bewegingen over en over, beetje saai/weinig opwindend ook. Masseert btw in string en je kan der wel 'respectvol' aanraken. Na eindelijk omdraaien/lang wachten op andere wel herhalende bewegingen werd ze er helaas al snel moe van :rolleyes: als klaptstuk bij/tijdens klaarkomen snel handdoek eromheen...was op vele fronten een memorabele massage ;)
 
Ik had een ervaring die een beetje tussen die van Dagan en Janran in ligt bij haar. Het is al een tijdje geleden.
Warme olie kan ik me nog wel herinneren. Daarom kon ik pas 10 min later bij haar naar binnen.

Dame is niet onaardig maar ziet er niet zo uit als de dame op de foto. Inderdaad een beetje eentonig en koude stenen vloer ja.
Het is me verder niet echt bijgebleven en ook bij deze ene keer gebleven. Was geen slechte ervaring, maar heel goed is anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan