Recensie kinky femdom in Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verleden week bij de meesteres geweest, was weer een super goede ervaring . Ook een knappe meesteres . Je mag , of moet, haar ook likken en rimmen. Ze is inderdaad gesteld op hygiëne en ontsmet veelvuldig
 
Deze week er al eens bij geweest. Was toch weer een goede sessie met de handelingen die ik leuk vind
Inderdaad is ze wel zeer hygiënisch en voorzichtig daarin maar is eigenlijk wel positief. Binnen 3 weken ga ik er terug bij , want blijft hier maar 5 weken
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Plassex
  5. Soft SM
  6. Voetfetish
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb met Catarina afgesproken voor een allereerste ervaring in de fetish en SM Wereld. Aangekomen op de locatie bleek het een rendez-vous hotel te zijn waar er nog andere klanten ook aanwezig waren voor andere dames, dat was wel wat Awkward helaas kon ik haar kamer niet binnen met mijn rolstoel Dus zijn we naar mijn thuis afgezakt. Sinds mijn ongeluk ben ik dus beginnen wandelen en mijn seksualiteit aan het ontdekken, Onder het motto Je moet alles eens geprobeerd hebben dus ook verschillende fetishes.
Zoals hierboven al beschreven een superknappe vrouw, wat kussen en knuffelen, inderdaad ze weet jou perfect naar haar poesje te leiden en OMG die is lekker, ook haar poepgaatje en billen weet ze perfect op je gezicht te plaatsen. Ik had haar gevraagd voor haar champagne recht in de mond te spuiten en dat deed ze ook voortreffelijk, telkens een mooi portie om door te slikken, Ze had voldoende water gedronken op voorhand dus er was niets van vieze smaak. Na iets teveel plas had ik wel wat last van mijn maag. Daarna ook nog van haar oksels en kousen, nylon kousen en blote voeten mogen verwennen.
Hierna een 2e champagne sessie wat ook weer voortreffelijk was.


Uiteindelijk een ruim aanbod van fetishes die mij misschien zouden geïnteresseerd hebben, Daarom dat ik ze ook wel wou proberen maar uiteindelijk is het toch niet zo mijn ding. Ik ben heel blij dat ik het geprobeerd heb en superblij dat het met Catarina was maar voor mij zal het waarschijnlijk bij deze ene keer blijven en ga ik toch eerder bij het liefdevolle maar ook wel ruige seks houden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan