Kinky.nl is een afvoerputje geworden.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
57
26/08/24
126
6
Zoals velen van jullie maak ik ook gebruik van Kinky.nl om af te spreken voor thuis ontvangst. En voorheen was dat relatief succesvol. Natuurlijk, de dames gebruiken foto's uit lang vervlogen tijden of met heel veel filters. Maar vaak ging het wel goed.

Tot ongeveer de laatste 6 maanden. Van de 10 keer ging het 8 keer niet goed. Ondanks dat er een foto verificatie gedaan wordt... zeggen ze bij Kinky.
Ik besloot om de keren dat ik genaaid wordt en veel tijd kwijt ben voor niks te rapporteren. Altijd als ik bewijs had. Screenshots van WhatsApp en sinds kort image zoeken op het net.
Zo kwam ik achter een netwerk van Latina dames in Den Haag en Rotterdam die gebruik maakt van foto's van Insta influencers en daar dan hun eigen hoofd op laat photoshoppen.
Ze kwamen erachter dat ik degene was die dit bedrog doorhad en sindsdien wordt ik bedreigd op mijn wandeltelefoon en wordt beweerd dat ze mijn foto hebben en die verspreid hebben om mij terug te pakken zodra ik ergens gespot wordt.
Ook hier heb ik WhatsApp screenshot bewijs van.

Dus ik schrijf maar weer eens een mail naar kinky
En toen.... verwijderde kinky mijn account. Natuurlijk, ze verdienen aan de dames en niet aan ons. Wij zijn niet de cliënten die geld betalen aan kinky. De adverteerders wel.
Neemt niet weg dat ik vind dat kinky een afvoerputje is geworden en wat mij betreft een flinke schop onder de komt nodig heeft.

Ik ben benieuwd of er meer mensen deze ervaring hebben met kinky.
Als iemand interesse heeft kan ik hier ook wat screenshots of links plaatsen van mijn vondsten.

Vertrouw niks op kinky, sinds mijn review was verwijderd door de dame die haar afspraken niet na kwam en ik als leugenaar werd bestempeld. Heel die site is een grote riool put met eendagsvliegen die snel geld willen verdienen.
Beste is de reviews hier checken en dan pas over gaan op een afspraak, voorkomt vele teleurstellingen.

Dit is voor mij de reden om alleen maar ramen te bezoeken. Gewoon zien waar je naar binnen gaat, met een beetje mazzel vind je iemand waar je goede review over hebt gelezen, kan nog even babbeltje maken voordat je naar binnen gaat..

Nee, thuis ontvangst is (wat mij betreft al langer dan 6mnd) echt drama.

Terug
Bovenaan Onderaan