Kinky.nl is een afvoerputje geworden.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ook een goede truc voor je sla de goedkope dames over en je hebt 80% minder kans op een slechte ervaring.

Dames horen gewoon waar te maken waarmee ze adverteren.
Als je voor een Mercedes gaat in een advertentie, wil je ook dat die er staat bij bezichtiging/aankoop, en geen VW

En of er bij de dame nou een booker tussen zit maakt geen ruk uit.... afspraken nakomen of wegwezen.

Je moet altijd onderzoeken voordat je iemand gaat bezoeken, en je moet al helemaal geen selfies en videos / foto's van jezelf delen met die dames. In veel gevallen zijn het gewoon pooiers die met je aan het chatten zijn en ze zouden die foto's altijd nog kunnen gebruiken voor chantage en andere ongein.

Tips om een goed kinky profiel te vinden:

- Bekijk de foto's goed, zijn ze consistent hetzelfde of niet?
- Bekijk waar de advertentie wordt geadverteerd (installeer bluestacks android emulator, en gebruik de GPS functie. Je kan dan precies zien waar de dame in kwestie zich bevindt. Vraag aan de dame waar ze ontvangt, als ze (bijv.) zegt dat ze in Amsterdam Noord ontvangt maar haar advertentie vanuit de Bijlmer wordt geregistreerd, dan weet je op z'n minst al dat je met of een pooier/booker te maken hebt en of met een nep-advertentie.

Ik heb nog meer truukjes, maar die laat ik voor mezelf :).
De dame kan een advertentie aanmaken en beheren vanuit haar thuisadres maar ergens anders ontvangen.

Zoals velen van jullie maak ik ook gebruik van Kinky.nl om af te spreken voor thuis ontvangst. En voorheen was dat relatief succesvol. Natuurlijk, de dames gebruiken foto's uit lang vervlogen tijden of met heel veel filters. Maar vaak ging het wel goed.

Tot ongeveer de laatste 6 maanden. Van de 10 keer ging het 8 keer niet goed. Ondanks dat er een foto verificatie gedaan wordt... zeggen ze bij Kinky.
Ik besloot om de keren dat ik genaaid wordt en veel tijd kwijt ben voor niks te rapporteren. Altijd als ik bewijs had. Screenshots van WhatsApp en sinds kort image zoeken op het net.
Zo kwam ik achter een netwerk van Latina dames in Den Haag en Rotterdam die gebruik maakt van foto's van Insta influencers en daar dan hun eigen hoofd op laat photoshoppen.
Ze kwamen erachter dat ik degene was die dit bedrog doorhad en sindsdien wordt ik bedreigd op mijn wandeltelefoon en wordt beweerd dat ze mijn foto hebben en die verspreid hebben om mij terug te pakken zodra ik ergens gespot wordt.
Ook hier heb ik WhatsApp screenshot bewijs van.

Dus ik schrijf maar weer eens een mail naar kinky
En toen.... verwijderde kinky mijn account. Natuurlijk, ze verdienen aan de dames en niet aan ons. Wij zijn niet de cliënten die geld betalen aan kinky. De adverteerders wel.
Neemt niet weg dat ik vind dat kinky een afvoerputje is geworden en wat mij betreft een flinke schop onder de komt nodig heeft.

Ik ben benieuwd of er meer mensen deze ervaring hebben met kinky.
Als iemand interesse heeft kan ik hier ook wat screenshots of links plaatsen van mijn vondsten.
Ja graag plaats maar! Ik heb die ervaring ook, ze verwijderen je review gewoonweg. Trieste mensen!

Het meest irritante zijn die bookers die ertussen zitten. Die beloven dingen wat de dames dan weer niet weten of alsnog niet doen.

Voor de rest qua ervaringen schiet het alle kanten op dus. Het liefst pak ik de meest amateuristisch ogende dame ertussen. Die appen vaak zelf nog en letten niet zo op de tijd. Scheelt dat ik ook nog jong ben denk en ze het vaak niet erg vinden als we nog even blijven liggen samen.

Het meest irritante zijn die bookers die ertussen zitten. Die beloven dingen wat de dames dan weer niet weten of alsnog niet doen.
De dames weten dat de bookers van alles beloven om de klanten naar ze toe te lokken. Ze doen alsof ze niets weten maar dat is allemaal gespeeld natuurlijk. Vele wandelaars trappen daar in en verdedigen de dvp's want de dvp's weten zogenaamd van niets. Als dat zo is waarom ontslaan de dvp's hun bookers niet heel simpel ze spelen onder een hoedje. Wil je dat het veranderd moet je weglopen als klant, als meer wandelaars dat doen zullen de bookers en dvp's eerlijker adverteren omdat ze weten dat liegen dan niet meer loont. Sommige dvp's hebben trouwens geen bookers ze regelen hun afspraken zelf maar geven de bookers de schuld.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan