nieuwsgierig43
Newbie
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/squirte-in-jou-sappige-mondje-darling.html
- Totale kosten (in euro)
- 150€
Deze dame eens bezocht omdat ze volgens de foto's wel hele mooie borsten beloofde.
De teleurstelling was groot toen ze de deur opende. Dit was absoluut niet de dame van op de foto's. Op de site staat er dat ze 35j is. De realiteit is ruim erboven, zeg maar begin de vijftig. Door haar blonde pruik lijkt ze wel wat jonger
. Ik ben uiteindelijk gebleven om haar grote borsten eens te zien . Ze heeft wel enorme borsten maar jammergenoeg niet de stevige cup van op de foto's. Ook is ze qua lichaamsbouw stevig gebouwd. Ze is zeer hygiënisch, ze veegde eerst alles proper met vochtige doekjes. ik vroeg of ze kuste om toch wat opwinding te voelen, maar ze gaf alleen korte kusjes met gesloten mond. Toen begon ze te pijpen met condoom. Dit was wel nog aangenaam en ze genoot er blijkbaar van. Ze kwam op mij zitten, dat was wel fijn om haar grote borsten in mijn gezicht te hebben. uiteindelijk gekozen voor missionaris positie. Het was even zoeken voor een goede positie omdat haar buik redelijk in de weg zat. Ik wilde niet langer blijven en heb dan gegaan voor mijn hoogtepunt. Na een half uur stond ik buiten en beslist om niet meer terug te keren.
De teleurstelling was groot toen ze de deur opende. Dit was absoluut niet de dame van op de foto's. Op de site staat er dat ze 35j is. De realiteit is ruim erboven, zeg maar begin de vijftig. Door haar blonde pruik lijkt ze wel wat jonger