Recensie Kira, Amsterdam (voorheen Rotterdam) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FafGM

Wandelaar
48
19/09/22
82
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2161761-kira
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gok gewaagd, was nml nog geen echte recensie. Dus stoute schoenen aan en ri Kira. Fijne GFE gehad. Er zijn zeker verbeterpunten, niet echt tongzoenen en beperkte pijpkunsten, maar zij was knap en aardig, voor mij het belangrijkste. Lichaam zeer knap, foto's kloppen goed. Ik zal haar zeker vaker zien.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
My worst meeting!! SHe didn't do anything we agreed on. He was rude and made me feel uncomfortable... the hotel room was very messy and smelled bad. I think she's staying with his boyfriend. I saw men's shoes. I had a ridiculous experience in front of a loud TV. I definitely do not recommend
 
Are you sure you met with Kira? She is younger than the 30-35 years in your review. I met with Kira in the beginning of this year. I found her very clean, good looking, was able to communicate in English and was a horney girl. She was here with 2 girlfriends at the time. No sign of any man being around.
 
Yes i am sure, She told me, she is 30 years old. She received at hotel.. How could i see other girls.. she is very annoying and she doesn't any respect to me and her job..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tweede keer een sessie met Kira. Vorige keer was tongzoenen minimaal, gaat me niet nog een keer overkomen. Dus duidelijke afspraken vooraf en geen probleem. Al met al een zeer goede sessie incl TZ, dus me happy. Mooie vrouw met super borsten.
 
Had contact met haar, kende de locatie niet. Is deze discreet?

En ze vroeg om een selfie voordat ze mij wilde vertellen of ze aan pzc deed en of ervan houdt om gebeft te worden. Kreeg alleen "sex, massage two times", dat was me wat te vaag. Maar qua services zit het dus wel goed begrijp ik.

Op de foto's wel echt een mooie, skinny dame 🤩
 
Locatie is redelijk discreet, standaard hotel. Eerste keer moest ik ook een selfie geven en een foto van het hotel toen ik gearriveerd was. Ik snap dat de dames zich helaas moeten beschermen tegen weirdos. Pzc moet je aangeven, maar deed ze bij mij daarna zonder morren. Ben geen beffer, dus kan je daar niet mee helpen. Succes ermee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan