WHEM Kira, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.401
30/06/21
3.478
44
Deze dame is zéker al eens eerder geweest, maar vreemd genoeg vind ik het hier niet terug. Andere advertentie dus. Wie weet meer?

 
Klopt, ik herken wat foto's.

Heb wel de indruk dat ik foto's van 2 of 3 verschillende dames zie, maar mischien zijn het gewoon foto's uit 2023, 2019 en 1984. 😉😂

Op foto 4 en 5 zou ik direct reageren (als 150 of 200 het uur bedrag was althans….)
 
Klopt, ik herken wat foto's.

Heb wel de indruk dat ik foto's van 2 of 3 verschillende dames zie, maar mischien zijn het gewoon foto's uit 2023, 2019 en 1984. 😉😂

Op foto 4 en 5 zou ik direct reageren (als 150 of 200 het uur bedrag was althans….)
Als je kijkt naar de tatoeages zijn alles foto's van dezelfde dame.
 
Als je kijkt naar de tatoeages zijn alles foto's van dezelfde dame.
Tattoos komen overeen, dat had ik gezien idd. Zag het daarnaast ook al aan haar oogopslag.
Ook de selfie welke ik vroeg en ontving, laten dezelfde dame zien (en tattoo) op locatie, dus dat zit wel goed.

Wat @knightrider aangeeft, dat viel mij ook op: " ... mischien zijn het gewoon foto's uit 2023, 2019 en 1984... "
En viespeuk die ik ben, ik zou het allerliefste gaan voor 1984 ...

Zitten wat jaartjes (en pondjes) tussen.

Helaas wordt er met geen woord gerept over haar kunsten, wat dan toch apart is.
 
Ik ben haar gisteren tegengekomen toen ik een bezoekje bracht aan een vriendin van haar. En het is echt het meisje van de foto's. De foto's zijn uit 2022/2023. Ik vond haar zeer aantrekkelijk.
 
Locatie is een doolhof. En dat voor een hotel. Echter daar gaan of zijn ze al weg. Ze ontvangt daar met 2 vriendinnen. 1 heb ik bezocht. En ik weet niet of de andere Alina is. Kira is degene die het beste Engels spreekt.
 
Oh, nóg 1? Gezellig!
Zal Kira vragen waar ze nu weer zit dan, wil er nog steeds heen. Ze zat op dezelfde locatie als Alina, een doolhof van studio's...

Benieuwd wie jij hebt bezocht dan, Denise?
 
En nog een kira
Mooier en betaalbaar
Iemand ervaring?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.989
Berichten
739.269
Leden
34.037
Nieuwste lid
LucaBrassi
Terug
Bovenaan Onderaan