WHEM Kira, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.406
30/06/21
3.484
44
Deze dame, Kira, is hier zeker al 2x of 3x eerder geweest maar ik vermoed dat ze nu een nieuw profiel heeft.
Kan namelijk niets vinden over haar en "Kira Amsterdam" geeft (te) veel hits...
Iemand al bekend met haar? Of weet welk topic bij haar hoort?

Jammer van de harde 🍉🍉 , maar als zij nog altijd dit figuurtje heeft 🔥

 
Voor kort nog in België (Genk) aldaar als Roxana. Kan ook niets vinden aan ervaringen behalve op kinky. Ga wel proberen om haar deze vrijdag te bezoeken, als ze reageert.
 
Heb je daar nog een linkje van wellicht, toen ze in Genk zat?

Maar idd, ze moet dan wel reageren, ik heb nog geen reply mogen ontvangen.
 
Haar RL profiel is weg. Maar als je googled op Roxana Genk RL dan kun je via de desktop versie van Google het cache bekijken (via de puntjes aan de rechterkant) Staat ook een filmpje en nog wat andere foto's.
 
ik heb haar 2 jaar terug geneukt in de binnenstad van amsterdam. ontving toen in typisch hotel. qua lichaam destijds super petite.. wat ik mij destijds kon herinneren was dat de seks prima was alleen haar lichaam echt opviel. echt een tiener lichaampje , maar gol met tattoos en volle borsten. Neukt prima. zeker voor de prijs, niks mis mee nu tegenwoordig de standaard zo rond de 200 ligt.
 
Bij Kira?

Gisteren verliep het contact bijzonder vreemd. Lang gewacht op response, die kwam, tijd afgesproken maar geen adres gekregen...gevraagd om adres, nog even gewacht...niets meer.

Uren later "sorry, phone empty, wanna come?"

Heb zelf m'n twijfels of ze er echt wel is, terwijl ik toch een selfie kreeg vanuit haar huidige locatie (zei ze).

Zeer benieuwd of je haar gaat treffen (en hoe het was)!
 
Bij Kira?

Gisteren verliep het contact bijzonder vreemd. Lang gewacht op response, die kwam, tijd afgesproken maar geen adres gekregen...gevraagd om adres, nog even gewacht...niets meer.

Uren later "sorry, phone empty, wanna come?"

Heb zelf m'n twijfels of ze er echt wel is, terwijl ik toch een selfie kreeg vanuit haar huidige locatie (zei ze).

Zeer benieuwd of je haar gaat treffen (en hoe het was)!
nee bericht was meer bedoeld naar @Mr.Zorro , die insunueerde dat hij er was geweest.
 
Ben geweest. Contact verliep zonder probleem en afspraak was zo gemaakt via haar booker. In het begin zakelijk en afstandelijk maar naarmate ze zich meer comfortabeler bij me voelde veranderde ze in een lieve oprechte relaxte jongedame zonder kapsones die gewoon doet wat er is afgesproken en er ook van geniet. Als ze allemaal zo waren dan verleg ik mijn wandelgebied terug naar jong en strak. 😜
 
ben je er recentelijk geweest? wil dit weekend een herhaalbezoek doen nl.
Ja vandaag. Ze is wel het meisje van de fotos. En ja berichten beantwoorden duurt wel ff bij haar.

Uiteindelijk toch maar gegaan.
Meisje zelf is heel lief en spreekt goed Engels. Alleen haar service was niet nice. Miss is zij gewoon niet mijn type.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan