Recensie Kira, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 12519

Vaste klant
190
09/06/22
126
23
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8159877-kira
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na een paar berichten gestuurd te hebben en na een paar uur gewacht te hebben, toch nog een afspraak kunnen maken met deze dame.

Fotos komen overeen met de persoon die je ontmoet.
Locatie is prima. Genoeg parkeerplaatsen beschikbaar.
Douche gelegenheid beschikbaar voor en na de daad.

In het begin hield ze me op afstand tot na het betalen. Dus gingen de kleren gelijk uit en stonden we te zoenen. Tongen mocht van mij veel meer. Zoenen en overal kussen was wel prima.
Sex zelf was voldoende. 2 standjes en een blowie en ik was wel klaar voor vandaag

als new persoon zou je denken dat ze je een beetje begeleid... Waar leg ik mn spullen bijv. Maar dat mocht ik zelf maar beslissen.

Naja uit eindelijk toch wel een voldoende.
Denk toch dat ze mn type niet is.
helaas geen herhaling.

Ik zit nu wel mensen met elkaar te vergelijken kwa prijs en wat je er dan voor terug krijgt.
Zit ook een stukje in van welk type service, vrouwen ik het toch beter mee heb.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8159877-kira
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Kira geweest in Amsterdam Oost. Contact verliep zonder probleem en een afspraak was zo gemaakt via haar booker.

De deur stond al wagenwijd open en Kira zat op me te wachten. Exact hetzelfde als haar foto's: strak lichaam, cup C sillis, tattoos, verzorgd uiterlijk. In het begin zakelijk en afstandelijk want ik moest direct afrekenen en douchen zonder haar een vinger aangeraakt te hebben. Terug op de kamer even met haar licht gezoend maar niet tongen. Moest voorzichtig zijn met haar gevoelige lippen. Heb haar op bed gelegd en een tijdje haar hals gezoend en gelikt wat ze fijner vond. Ook moest ik voorzichtig zijn met haar borsten dus een erg gevoelig meisje. Afgezakt tussen haar benen en haar een tijdje gelikt waarbij ze zich meer liet gaan. Daarna heeft ze me op haar knietjes gepijpt wat ze gulzig doet maar geen sloppy dt ondanks een hint van mij. Daarna condoom erom, beetje glijmiddel en haar staand naast het bed doggy genomen wat ze gewillig onderging met het nodige gekreun. Heerlijk om haar strakke kont stevig in beide handen vast te houden en met uitzicht op haar tattoos met lange diepe halen haar te zien genieten. Daarna gevraagd haar me klaar te pijpen maar mocht niet in haar mond te komen want dat kost extra. Bijna op het hoogtepunt heeft ze me handmatig het laatste zetje gegeven. Even schoonmaken en daarna nog ruim 10 minuten relaxed nagepraat waarbij ze oprechte interesse toonde wat ik erg kon waarderen; mijn ervaring met zulke jongedames is dat ik direct moet opstaan, douchen en oprotten. Dus een extra bonuspunt voor Kira. Ruimschoots na haar alarm opgestaan, opfrissen, aankleden, verder praten en na een kusje met een fijn gevoel weer naar buiten.

Kortom: in het begin wat afstandelijk en zakelijk maar gedurende de date veranderde ze in een lieve oprechte relaxte jongedame zonder kapsones die gewoon doet wat er is afgesproken en er ook van geniet. Voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan