Gisteren voor het eerst in de verbouwde EC van Amersfoort geweest. Moet zeggen dat is een enorme vooruitgang. Van een aftands gebeuren is het nu een strak design.
Bij binnenkomst heb je nu direct de kluisjes en een wasbak. De indeling is min of meer gelijk gebleven, maar alle wanden zijn weg. Geen kruip door sluip door meer. Het enige wat je erop kan aanmerken is, dat mensen die intiem en met privacy een plekje willen zoeken beter niet kunnen komen. Iedereen ziet alles van elkaar.
Persoonlijk hou ik meer van een open ruimte. Mensen maken meer contact met elkaar. Sociaal is alles veel actiever. Blijkbaar zijn er ook veel stellen die de EC erg leuk vinden. De 1,5 uur dat ik er ben geweest trof ik 4 stellen aan.
Ik was er niet zo lang, dus had geen tijd om alle stellen te verkennen. Met 1 stel kreeg ik goed contact. Vrij snel daalde zij af naar beneden. Masseerde mijn ballen en gaf mij een pijpbeurt waardoor ik goed in de stemming kwam. Daarna ging ze in de gaszaal gewillig op haar rug liggen. Zonder moeite gleed ik mijn staaf bij haar naar binnen en ben heerlijk in haar (met condoom) klaar gekomen.
Daarna de douche uitgeprobeerd. Fris en voldaan ben ik vertrokken, op weg naar een zakelijk kersdiner.