Recensie Kira, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.532
02/07/21
4.228
47
overhevel uit hookers, link nu niet online:

Langs geweest bij Kira op het inmiddels welbekende adres.
Alle dames op die locatie delen volgens mij hun land van origine. Of althans: Ze komen allemaal uit een hoek van de wereld.
De foto's van het profiel zijn glossier dan de werkelijkheid of het zijn look-a-likes foto's, dat durf ik niet helemaal vast te stellen. Kira is in ieder geval een lieve, jonge dame met een vriendelijke benadering en lach met wie ik direct een goede click had.
Ze vroeg wat ik zoal wilde doen en ik ben eigenlijk nooit zo goed in het verwoorden daarvan. Dus gewoon maar begonnen op het bed met elkaar wat sensueel aftasten en elkaar verkennen.
Ze heeft een mooi gezicht en lijf, is wel vrij lang, denk dat we ongeveer even groot waren, maar ze is slank en voelt je goed aan. Gaandeweg verschoven in de richting van een pijpbeurt. Dat deed ze goed en ik merkte toen al dat ik vrij dicht in de buurt van mijn hoogtepunt zat. Dus even afgeremd en in eerste instantie gekozen voor cowgirl. Dat deed ze met het juiste gevoel wat ik zeker waardeerde, maar het was vandaag echt afremmen om niet te snel klaar te komen.
Dus af en toe even een stop-momentje ingelast of geswitcht van positie. Doorgegaan met doggy en daarna missio. Ze laat je lekker je ding doen en gaat toch prima mee in het spel. Ik zat er steeds zo dicht tegen aan dat ik gaandeweg maar besloten heb om in missio nog even iets soepeler door te stoten tot ik vol klaar kwam.

Na afloop konden we nog prima over eea praten. Ze excuseerde zich zelf een keer voor haar Engels, maar het was beter dan de nodige andere dames op die plek als je maar niet te snel ratelt.
 
Ik heb deze Kira op eerste locatie en ook nog een keer aan de andere kant van t water bezocht alleen heb ik nu t idee dat ze terug naar huis is. Haar whatsapp is uit de lucht en ik zie ook geen advertenties meer.

Dit is/was 'r, zou haar graag nog eens zien

 
Laatst bewerkt:
Overigens behoorde mijn recensie niet bij de Kira waar Jatsee naar verwijst, maar naar een andere dame die een maandje na deze Kira op hetzelfde adres verbleef (GK) en die ook Kira heette.
En die link is nu uit de lucht, zal hem erbij plaatsen mocht ze ooit weer terug zijn.
 
Overigens behoorde mijn recensie niet bij de Kira waar Jatsee naar verwijst, maar naar een andere dame die een maandje na deze Kira op hetzelfde adres verbleef (GK) en die ook Kira heette.
En die link is nu uit de lucht, zal hem erbij plaatsen mocht ze ooit weer terug zijn.
De foto's die bij deze Kira staan zijn van verschillende dames waaronder de "lange " Kira van 3 weken geleden allemaal met hetzelfde telefoonnummer. Ik denk dat de booker van GK de dames dezelfde naam geeft zodat men sneller klanten en dames kan matchen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan