WHEM Kira (vh oa Kiana) Brasschaat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

saabisgreat

Newbie
8
24/06/24
4
1
Heeft iemand al eens afgesproken met haar? 800 voor maand dan moet je al 4-6 keer gaan om het er uit te halen. En dan moet ze nog effectief meer dan 1 keer afspreken ook zonder excuses etc.

Maar gaat hier vooral over eenmalig afspreken, iemand daar ervaring mee?
Buikgevoel zegt om links te laten liggen.

//mod.edit: nieuwe link

Laatst bewerkt door een moderator:

Heeft iemand al eens afgesproken met haar? 800 voor maand dan moet je al 4-6 keer gaan om het er uit te halen. En dan moet ze nog effectief meer dan 1 keer afspreken ook zonder excuses etc.

Maar gaat hier vooral over eenmalig afspreken, iemand daar ervaring mee?
Buikgevoel zegt om links te laten liggen.
eerlijk, nooit van zijn leven intrappen :cool: dat ga je er nooit uit neuken , als je er jaren klant bij bent okay kan een leuke deel zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Sluitend bewijs :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Mensen oplichten is een criminele praktijk!

Hier hangen genoeg mannen rond die niet van de snuggerste soort zijn dus we moeten blijven waarschuwel tegen deze dame en haar praktijken in de hoop dat ze hier ooit verdwijnt en wil werken voor haar geld.

Ik ben niet opgelicht.. als ik was opgelicht dan had ik zeker contact opgenomen met politie, zoals ik zeg mijn ervaring was positief… en ik mag dit ook vermelden, ik vind wel grappig dat ik die wel degelijk met haar heb afgesproken zo behandeld wordt door mensen die niet eens met haar hebben afgesproken of bewijs hebben van afspraken niet nagekomen
Als je via redlights meld met bewijs dat ze haar afspraken niet na komt wordt ze geblokkeerd.

Niemand zegt dat jij opgelicht bent ... uiteraard niet.
En heel veel mannen die erbij geweest zijn zullen dit hier ook niet melden ... en bewijzen dat ze haar afspraken niet nakomt, hoe bewijs je dat?

Terug
Bovenaan Onderaan