WHEM Kiraz schattige jonge dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week dinsdag ben ik geweest. Ze is zeker de dame van de foto's. Erg mooi en knap om te zien. Een lekker lichaam. Ze komt uit Oekraine zei ze.
Ze kan zelf weinig tot geen Engels dus een gesprekje voeren is lastig.
Verder is de sex zelf niet heel goed. Ze geeft aan te tongzoenen maar dit is minimaal. Eigenlijk wilde ze dit liever niet maar omdat het in haar profiel staat deed ze het wel.
Verder laat ze het allemaal maar gebeuren en is zelf niet echt actief.
Voor dit geld ( 250 en 50 voor cim) kun je betere dames vinden.
Nogmaals ze is wel heel erg lekker qua lichaam en dat is echt een plaatje.
 
Maar man, wat is ze lekker.
Jammer dat het slechts een zeesterretje betreft.
Terwijl haar filmpjes toch ubervrolijk overkomen en de fotos eveneens...apart
 
Maar man, wat is ze lekker.
Jammer dat het slechts een zeesterretje betreft.
Terwijl haar filmpjes toch ubervrolijk overkomen en de fotos eveneens...apart
Een leuk fimpje met een muziekje over een man die moet opdonderen :unsure: En een nieuw profiel waarbij de recensies uitstaan nadat bij haar oude profiel die niet bepaals mals waren.

(Ik had overigens ook een recensie ingevuld. Die kan nog zo negatief zijn, als je aangeeft dat de foto's kloppen en de afspraken in principe zijn nagekomen, krijgt de dame sowieso drie van vijf sterren in hun systeem. Ook als de date crap was en je beter 250 euro in de fik had kunnen steken.)
 
Ondanks de minder positieve recensies kon ik het toch niet laten.
Erg knappe dame en vond haar wel lief. Maar ik heb geen referentiekader dus huiverig om zomaar een goede recensie te schrijven.

Het negatieve:
Kon tabak proeven bij het zoenen.
Kan nauwelijks Engels.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan