WHEM Kirsten Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is als goed is ergens topic over. Voor de rest is ze prima beetje aparte tieten maar niet storend spreekt alleen spaans geen woord engels dus hou daar rekening mee. Voor de rest zeer actief en redelijk formaat en een flinke ass. Veel plezier 😎
 
Is als goed is ergens topic over. Voor de rest is ze prima beetje aparte tieten maar niet storend spreekt alleen spaans geen woord engels dus hou daar rekening mee. Voor de rest zeer actief en redelijk formaat en een flinke ass. Veel plezier 😎
Ach veel praten is niet nodig 😉 en anders translate erbij en het komt goed. Bedankt voor de reactie
 
Hee allemaal,

Is er toevallig iemand die ervaring heeft met deze dame? Heb morgen een afspraak maar krijg geen recensies gevonden.

Groeten Stijn


@Stijnoss Hoe was je afspraak gegaan
 
Hee allemaal,

Is er toevallig iemand die ervaring heeft met deze dame? Heb morgen een afspraak maar krijg geen recensies gevonden.

Groeten Stijn


Zij veranderd volgens mij veel van naam. Ik ben bij haar geweest, 80% zeker. Pik is gemiddeld. Ze is wel wat ouder dan de foto's doen vermoeden. Ik schat haar 40-45. Service was bovengemiddeld.
 
De date was echt goed ze is lekker actief en is gewillig, ontvangt in een appartement. Enige nadeel voor mij is dat ze continu als je haar pijpt ze deepthroat wil, echter kan ze dit zelf echt enorm goed ze pakte hem zo achter in het keeltje terwijl ze je knijpt dat je nog net wat dieper gaat.
Al met al goede date
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan