Op haar Instagram was ze laatst nog koffie drinken in Rusland. Toen was deze advertentie al online.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRome is niet in 1 dag gebouwdWat is dat toch met mensen die maar 1 review hebben![]()
Tsja... Maar aan het tempo dat sommigen hier gaan... zou er nooit een Rome geweest zijn!Rome is niet in 1 dag gebouwd![]()
Gewoon gaan en het ons laten wetenIk twijfel om deze te bezoeken. 300 euro voor een uurtje all in (zoals op kinky staat) is helemaal prima lijkt me.
Maar ik twijfel heel eruggg of dit geen fake/oplichting is. Video bevestiging doet ze helaas niet. Ook is het account van Kinky actief sinds december 2025(!!).
De url van TS: https://www.kinky.nl/advertenties/7415160-kitana is inactief!
AlfredGem is hier ook pas 3 dagen lid + het feit dat alle recensies op kinky.nl inderdaad maar 1 review hebben geplaatst..
Het stinkt een beetje.
Aan jou de eer om het te onderzoeken. Ik zie teveel red flags.Gewoon gaan en het ons laten weten![]()
Dat zou dan gezien haar werk juist een 'bewijs' kunnen zijn dat ze het wel echt is.Ze doet geen pzc, is al meerder malen gezegd.
De adverteerder zegt dat ze wel pzc doet. Wat voor logica zie jij dan erin dat ze het wel isDat zou dan gezien haar werk juist een 'bewijs' kunnen zijn dat ze het wel echt is.
In dat geval weet ik het ook niet meer.Staat van alles in wat ze niet doet en al helemaal niet voor de vanochtend nog 200 euro en net weer veranderd naar 300
De adverteerder zegt dat ze wel pzc doet. Wat voor logica zie jij dan erin dat ze het wel is![]()
Heel vaag, ze doet wel PZC, maar alleen aan het begin. Daarna is ze bang voor voorvocht. Dus daarna stopt ze ook met PZC, daarom wil ze ook bijvoorbeeld niet dat je op haar gezicht komt etc.Staat van alles in wat ze niet doet en al helemaal niet voor de vanochtend nog 200 euro en net weer veranderd naar 300
De adverteerder zegt dat ze wel pzc doet. Wat voor logica zie jij dan erin dat ze het wel is![]()