WHEM Kitje Berlaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hot-s

Vaste klant
Forumpionier
155
16/07/21
41
19

fotos komen me bekend voor maar ik vind niks terug...

iemand ervaring?

thx
 
nog geen date met gehad dan? krijg ze moeilijk te pakken
Ze is regelmatig te vinden op de RL chat, niet meteen respons, maar na enkele berichtjes....respons, vrij zakelijk. Overbevraagde dame waarschijnlijk, want ze is echt wel een lust voor het oog...
Doet vooral veel virtueel, ook via haar f2f/insta gezien dat ze danst in de Climax
Connectie gemaakt via Whatsapp, mijn voorkeuren duidelijk gemaakt (ik enkel daten, geen cam) viel de communicatie terug stil. Nog wat geduld hebben misschien 🤔?

Recente link :

 
Laatst bewerkt:
Ze is regelmatig te vinden op de RL chat, niet meteen respons, maar na enkele berichtjes....respons, vrij zakelijk. Overbevraagde dame waarschijnlijk, want ze is echt wel een lust voor het oog...
Doet vooral veel virtueel, ook via haar f2f/insta gezien dat ze danst in de Climax
Connectie gemaakt via Whatsapp, mijn voorkeuren duidelijk gemaakt (ik enkel daten, geen cam) viel de communicatie terug stil. Nog wat geduld hebben misschien 🤔?

Recente link :

Heb je er ondertussen al van gehoord of mee afgesproken? Ben wel benieuwd want ze trekt me wel aan..
 
Jawel, info terug gekregen. Maar ik heb nog een serieus 'todo lijstje' veel dichterbij. 🫢 Anders sprak ik meteen met haar af. Je kan ook van haar virtuele diensten gebruik maken via f2f.
En zoals bij iedere dame : lees haar profiel goed, maak contact en plan de date. Beperk de chat, zo hebben de dames het liefst (uit eigen ervaring)
 
Terug
Bovenaan Onderaan