WHEM Kittige Katja, Andelst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel heel veel overeenkomsten met andere dames in Andelst.

Krijg er in ieder geval geen goed gevoel bij.
Eerste idee van mij: hier weg blijven.
 
Volgens mij zijn het wel andere dames die vermoedelijk zich qua tekst bij een van hen inspiratie opdoen (of elkaar helpen).
Zitten meen ik ook op hetzelfde adres.
 
Deze Kittige Katja is er helaas mee opgehouden meld haar profielfoto.
Stond op mijn wensenlijstje maar kan er nu dus helaas vanaf. Nu heb ik spijt dat ik niet eerder een afspraak heb gemaakt.
 
Ik had een date gepland begin mei die ging helaas niet door, had haar pols gebroken :LOL: Afspraak verzet naar Juni...... Wilde definitief bevestigen toen ik haar WA profiel foto zag met de tekst: "Ik ben gestopt!!!". Nog via WA gevraagd of ze onze afspraak kon bevestigen dan wel afzeggen, bericht wordt wel gelezen maar geen reactie.

Helaas ......
 
Ik zie nog twee advertenties op SJ staan waarvan ik het idee heb dat ze op dezelfde locatie ontvangen als Katja:

Angela: SJ link, ze zegt in de adv dat ze 50 is maar heeft waarschijnlijk haar echte leeftijd opgegeven in haar profiel want rechts staat dat ze 60 is :unsure:

Sil: SJ link, zij is 43 (tenminste dat staat in haar profiel) maar de foto's doen vermoeden dat je daar wel 10 jaar bij op mag tellen (zoals te doen gebruikelijk in deze branche).

Prijsstelling en opzet van de advertenties zijn gelijk aan die van Katja.

@Ronnie1980 @MassageloverGld bedoelen jullie deze?
 
Andelst ken ik alleen van de Thai salon die er ooit zat. Geen van deze dames had ik ooit bezocht Katja was er één die ik graag wel had kunnen bezoeken.
Van de twee die jij laat zien word ik behoorlijk misselijk dus ik hoop dat @Ronnie1980 iets leukers weet?
 
Ik had een date gepland begin mei die ging helaas niet door, had haar pols gebroken :LOL: Afspraak verzet naar Juni...... Wilde definitief bevestigen toen ik haar WA profiel foto zag met de tekst: "Ik ben gestopt!!!". Nog via WA gevraagd of ze onze afspraak kon bevestigen dan wel afzeggen, bericht wordt wel gelezen maar geen reactie.

Helaas ......
Das jammer. Maar andere dame. Blonde wat een genot met haar zeg. Gezellig lekker geil ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan