Recensie Kitty, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkies

Newbie
5
21/09/23
5
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7992249-kitty
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij Kitty langs geweest, helaas viel ze mij erg tegen. Ze ontvangt in west en is zeker de meid van de foto's, ze ziet er ook mooi uit in het echt en ze is slank en ziet er verzorgd uit. Bij binnenkomst moest ik gelijk douchen, de booker had gezegd dat ze zou zoenen, bj zc, normal sex en 69. Ze was erg gespannen en zenuwachtig, haar handen trilden, ik probeerde haar te kalmeren, maar ze spreekt heel slecht engels en praat voornamelijk russisch/oekrains terug. Zoenen doet ze eigenlijk niet, ik heb haar geprobeerd te zoenen maar ze gaf alleen een paar magere kusjes op de lip, dus maar niet meer geprobeerd. Pijpen deed ze wel goed, daarna ging ze snel over op missionares. Ze was erg strak en je mocht ook niet al te diep gaan en het moest heel langzaam gaan, dus stoten kan je vergeten. Wetende dat het niet beter werd, maar zak geleegd en snel weg. Helaas is Kitty een tegenvaller, wel een knappe meid, maar zeker niet het geld waard.
 
Nieuw in het vak zo had ik begrepen idd. Maar dit klinkt bijna sneu om eerlijk te zijn.

Wel gemeld aan de booker van Kitty?
 
Laatst bewerkt:
Nee dat niet, ze was niet opzettelijk slecht, ik weet zeker dat ze nieuw is in het vak en dat ze gewoon heel zenuwachtig was en daardoor niet meer kon genieten van de seks
 
Ze ís ook nieuw, dat had de booker me ook verteld. Maar ik meld geef het zelf ook altijd terug als ik ontevreden ben over bepaalde zaken, zeker als me dingen zijn beloofd en niet zijn waargemaakt. Dat ze gespannen is, daar zou ik zelf niets over melden (uiteraard), maar beloof mij niet dat ze bepaalde services doet...maar niet doet.

Anyway, klote is het wel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7992249-kitty
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een erg interessant meisje, maar het nadeel is dat ze weinig contact zoekt. Ik kon geen enkel contact met haar leggen. Geen onderwerpen om over te praten, en ik ben iemand die graag voor en na wat kletst :) Over het algemeen is haar woordenschat een beetje beperkt, maar dat is toch niet alles, toch? Over het algemeen beoordeel ik het als erg goed, maar niet perfect!
 
Dame bezocht op locatie appartement, achter de deur een super natural slanke dame. Foto's zijn correct. Spreekt geen of nauwelijks engels. Me translate kom je een er een beetje. Douchen en daarna haar op bed leren kennen. Herkenbaar wat vorige recensies zeggen, beetje gespannen, maar na een massage en strelen wederzijds merkte ik dat ze los kwam. Opeens heftig zoenen van haar kan en me in mijn nek zoenen en aankijken met die mooie kijkers. Ik op mijn rug, zij bovenop mij en haar over me heen getrokken, en zij op mijn mond zitten. Erg lekker poesje gelikt en dat werkte erg goed. Nat en trillend, erg lekker. Mijn harde even kort laten likken deed ze met veel gevoel, daarna haar weer gezoend, zelf condoom omgedaan en haar in op haar en ik boven lang`aam genomen. zo denk met zacht minuut of tien lopen neuken, heerlijk straks kutje. Nat inmiddels. Daarna zij boven en ze kreunde lekker. In doggie op bed en heerlijk kontje mogen aanschouwen vingers over dat mooie sterretje laten gaan, dat vind ze geil mocht er klein stukje in vond ze lekker niet te diep, zo hard klaargekomen. daarna even samen zo blijven liggen. Lekker meisje maar wel alles rustig en slow en goed opbouwen, geen type voor snelle beurt.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7992249-kitty
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent Kitty met haar kittelaar ook bezocht. Het initiële contact gaat via een booker. Zelfde locatie als Maria/Inmiddels Anna. Goed parkeren. Douche voor en na is allemaal ok. Ik moest wel 15 min extra wachten helaas. Minpunten voor de booker dus.
De communicatie met Kitty is een uitdaging, je stopt er Engels in en er komt Oekraïens uit. Dus verwacht geen leuk gesprekje over koetjes en kalfjes. Snel over tot actie dus. Het is heerlijk om zo'n mooi knap strak meisje aan je jonge heer zien te sabbelen. Hierna cowgirl/missio en finishen in doggy. Haar poesje oraal verwennen stond ook nog op mijn takenlijst. Hier was ze echter al vrij snel klaar mee ondanks mijn immer enthousiaste inzet.
"You go shower ? " zei ze met een lief stemmetje...........

kkiyKnipsel.PNG
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7992249-kitty
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op basis van de bovenstaande recensies maar een korte date gedaan met de gedachte dat ik er altijd een lange date van kan maken als het meevalt.
Helaas was het allemaal te matig voor de prijscategorie.

Locatie is redelijk bereikbaar, matig studio appartement wat eigenlijk niet meewerkt aan de verbeelding van een high class dame. Engels spreekt ze nauwelijks zoals hierboven al vermeld. Het is echt binnenkomen, afrekenen en de douche in. Ondertussen trok ze haar slipje uit toen ik de douche uitkwam. Ze wil er meteen een condoom omheen doen en zoenen doet ze niet. Daar wordt mijn kleine niet bepaald groot van. Beetje matig pijpen met en neuken met veel glijmiddel en constant een handje erbij.

Voor mij geen aanleiding voor een langere date, maar neem het met een korreltje zout omdat ik er maar kort was en ze zich daar misschien op aangepast heeft. Naar mijn mening zou het in ieder geval niet moeten uitmaken hoe lang je blijft tenzij je echt adverteert minder diensten te doen bij kortere dates.

Het positieve dan? Ze is best lekker. Mooi slank, aardig gezichtje en bij mij geen zenuwen. Ik denk dat ze alleen een aanrader is als je het echt goed doet op een poppetje neuken zonder GFE of PSE te willen. Een beetje een raamervaring voor mij.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7992249-kitty
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vandaag ook bij het fotomodel Kitty geweest. Ze heeft een mooi figuur en gezicht. Tongzoenen houdt ze niet van maar geeft wel zoentje. Ik heb haar ff gebefd, wat ze lekker vond. Mijn penis was te groot voor haar en kon dus bij de sex niet te diep. Ze heeft me met condoom klaar gepijpt. Ze is lief en gewillig. Voor haar uiterlijk wil ik nog wel een keertje terug gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan