Recensie Kitty,Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eind vorig jaar haar bezocht in een toen nieuwe kleine Haagse salon. Veel herkenbaar van het voorgaande. Samengevat: harde knopen massage, met ook attributen als stokkken, in een klap door naar aftrekken. Niets erotisch aan.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2139242-kitty
Totale kosten (in euro)
80
Recent bij Kitty geweest voor een Thaise massage en dat is mij zeer goed bevallen.
Afspraak was snel gemaakt: gewoon in de ochtend via WhatsApp een afspraak voor dezelfde dag gemaakt.

Bij het aanbellen deed ze de deur zelf open en liepen we gelijk door naar de kamer. Na het afrekenen, 80 euro voor een uur, vroeg ze om te douchen. Helaas geen 'echte' douche, maar een badkuip met douchekop. Wel gewoon op de kamer zelf, dus geen gedoe met over de gang lopen naar een badkamer.
Vervolgens plaatsgenomen op het bed voor een zéér goede massage. Goed hard, daar moet je wel van houden.
Kitty was niet spraakzaam, maar ik vind dat een groot voordeel bij een massage. Voor sommigen kan dat wellicht wel wat onpersoonlijk overkomen.
Het hoogtepunt werd vlot en vakkundig bereikt. Nadat ze dit netjes van mijn buik had afgeveegd, ging de massage nog verder met een schouder en nek massage op het randje van het bed

Ik kijk er tevreden op terug en zal haar zeker vaker bezoeken!

Terug
Bovenaan Onderaan